Ik heb een probleem met mijn IBM Thinkpad T40. De accu laadt zeer langzaam op (vol na ongeveer 2x 24 uur laden) daarna gaat hij rustig 4 á 5 uur mee op accu. Wat verder opvalt is dat als ik de computer uitzet het indicatorlampje blijft branden; ook als ik de stekker eruit trek. Als ik de accu loshaal en weer terugplaats gaat het lampje wel uit. Als het lampje brandt en ik laat de laptop staan zonder hem op netstroom te zetten dan is de accu de volgende dag leeg. Als ik de computer opstart met netstroom en tijdens gebruik de stekker eruit haal, blijft de energiemeter van windows aangeven dat hij op netstroom werkt. Als ik dat andersom doe, ik start hem op accu en stop dan de stekker erin, dan geeft hij wel aan dat de laptop op netstroom zit.
Even voor de heldere lichten: Nee hij gaat niet op hibernate/slaapstand. De laptop wordt volledig uitgeschakeld.
Wat kan er aan de hand zijn:
- Levensduur accu verstreken
- Laadcircuit accu defect (wat zou ik hier aan kunnen doen?)
- Andere mogelijkheden?
[specs: IBM Thinkpad T40, Intel Pentium M processor, Lithium-Ion accu 10,8v 4400mAH]
Even voor de heldere lichten: Nee hij gaat niet op hibernate/slaapstand. De laptop wordt volledig uitgeschakeld.
Wat kan er aan de hand zijn:
- Levensduur accu verstreken
- Laadcircuit accu defect (wat zou ik hier aan kunnen doen?)
- Andere mogelijkheden?
[specs: IBM Thinkpad T40, Intel Pentium M processor, Lithium-Ion accu 10,8v 4400mAH]
404 error: File not found | PSN: The_Bash