Ik ben nog geen echt ervaren gebruiker van Linux, in de zin van dat ik er dagelijks mee werk, maar ik heb al wel vele distro's fatsoenlijk weten te installeren (incl. Gentoo)... Maar, to the point.... Ik heb op mijn notebook Ubuntu 5.10 draaien en ik vraag mij af hoe (en of het mogelijk is) om deze te 'upgraden' naar de 6.04 Flight 5 (Beta)... Is het uberhaupt mogelijk? Zo ja, hoe? If not, kan het dan wel bij de officiele release van Ubuntu 6.x?
Alvast bedankt...
Alvast bedankt...
offtopic:
Ik probeer tevens de open-source uitgave van het beroemde spel Star Control II - The Ur-Quan Masters versie 0.5 te installeren in Ubuntu... Het lukt me alle dependancies te installeren behalve het spel zelf (uqm_#.deb) en bijbehorende datacontent (uqm-content_#.deb)... Beide lijken elkaar als dependancy te hebben, waardoor het me niet lukt om de content of het spel te 'installeren' met dpkg -i, Moet ik hiervoor een ander manier van installeren gebruiken?
Ik probeer tevens de open-source uitgave van het beroemde spel Star Control II - The Ur-Quan Masters versie 0.5 te installeren in Ubuntu... Het lukt me alle dependancies te installeren behalve het spel zelf (uqm_#.deb) en bijbehorende datacontent (uqm-content_#.deb)... Beide lijken elkaar als dependancy te hebben, waardoor het me niet lukt om de content of het spel te 'installeren' met dpkg -i, Moet ik hiervoor een ander manier van installeren gebruiken?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. - Albert Einstein