Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:38:
[...]
Heb jij deze TV ooit in bezit gehad ?? het beeld is rondom verbluffend mooi voor dat geld, ik heb ook een klein LCD maar film kijken erop is gewoon slecht, ik zie alleen maar grijs en met donkere scenes is het enkel maar grijs. Plasma`s heb je wel voor 600-700 euro tegenwordig maar ik hoef ze niet gewoon duurkoop gewoon 37inch grijs beeld. Als deze TV een VGA port had gehad en 1080p op een 42 inch scherm was geweest dan was ie niet te koop nu.
Tjsa...ik kan hetzelfde aan jou vragen...heb je die Panasonic die ik noemde wel eens goed bekeken. De meeste (ik vind zelf alle) LCD's zijn köt. Een goede plasma is nog altijd niet te verslaan, maar dan ben je doorgaans aardig wat kwijt. Ik heb zelf ook op het punt gestaan om die Philips te kopen. Ik was een van de grootste flatscreen critici die je kon vinden. Ik had immers nog nooit een goede gezien. Zwart kennen ze niet en het beeld was doorgaans dramatisch. Totdat mijn broer een 37" Panasonic kocht (weet niet precies welk type). Is inmiddels denk ik 1,5-2jaar geleden. Beeld is perfect, zwart is prima (niet grijs zoals bij LCD's) en de typische flatscreen ellende heb ik niet gezien. Slechts één plasma/lcd grapje is me ooit opgevallen: solarization omdat ze niet alle kleurschakeringen kunnen tonen. Ik moet daarbij zeggen dat je het alleen ziet bij redelijk extreme situatie. Normaal, en vooral als je er niet specifiek op let, is het niet te zien.
Ik garandeer je dat je verkocht bent als je dat scherm bekijkt.
2 jaar geleden had je denk ik nog volledig gelijk gehad. De situatie met flatscreens is inmiddels drastisch veranderd. Er zijn zelfs een paar LCD's die ik te pruimen vind, maar daar moet je toch nog €1500 voor neertellen. Maar de technologie verandert zó snel, dat je heel erg goed moet oppassen met uitspraken over de kwaliteit van die dingen.
Dat scherm dat mijn broer heeft, zag ik onlangs nog ergens voor een prikkie te koop (ik meen €600). Overjarig model, maar nog altijd een heel behoorlijke plasma. Je kunt daar weinig op aan te merken hebben.
Waar haal je 500 euro vandaan trouwens ?? vraag prijs is 375, ik zou wel willen weten waar je anders voor dat bedrag zo een mooie zwarte HD beeld kan krijgen want volgens mij gewoon nergens.
Die 500 haal ik uit mijn duim. Ik zei dat als je 'm voor die prijs kunt verkopen je spekkoper bent. Daarmee bedoel ik dat
ik de vraagprijs veel te hoog vind, maar dat is alleen mijn mening.
Economisch en realistisch is ie het niet meer waard, om de reden die ik eerder aanhaalde. Erg jammer als je er zoveel geld voor hebt betaald, maar such is life. Ik heb ook met pijn in mijn hart een digitale cam verkocht voor veel minder als ik had gewild (Canon EOS 1D MkII), maar de markt is inmiddels zó verandert dat ie gewoon niet zoveel meer waard is als ik wilde/dacht. Helaas.
En voor €375 haal ik nergens een HD scherm. Maar jij ook niet. Niet nieuw. Jij maakt een ernstige denkfout door uit te gaan van de prijs die je
toen hebt betaald. Dat is leuk voor jouw portemonnee, maar niet reëel. Voor de nieuwprijs van
toen, koop je
nu een HD Ready plasma, die écht een stuk beter is dan die CRT, en groter, en platter (check Kieskeurig). Toendertijd was die CRT erg goed en kon de vergelijking met veel duurdere plasma's en LCD's aan. Nu helaas niet meer. Zoals ik al zei: de techniek is verder gevorderd inmiddels.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.