Toon posts:

HUB en internet delen in 1 apparaat

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een apparaat dat zowel de hub-functie als het internet delen op zich neemt. Ik heb gehoord van dit soort apparaten maar heb nergens iets kunnen vinden. Ervaringen en aanbevelingen zijn zeer welkom.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Volgens mij zoek je een router. Maar de kosten daarvan zullen niet echt prettig zijn. :(
Misschien dat je bij Cisco wat handige info hier over kunt vinden. LET WEL Cisco is al helemaal niet goedkoop.

Suc6!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 23:13

zaadstra

Überprutser

Die dedicated apparaten zijn erg duur!

Een oude pc (486/Pentium) met meerdere netwerkkaarten (of zo'n netwerkkaart met ingebouwde 4 of 5 hub van Dynalink) en dan
een proxyserver (WinProxy, Wingate en noem er nog maar 100) is een goedkopere oplossing...

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

kijk hier eens: http://www.smc.com/barricade. Kost ongeveer 360 piek all in de 4 poorts versie (incl verzendkosten en invoerblabla)

Ik ga van de week de 4 poorts versie bestellen. Hij is erg goed getest (zelfde prestaties als de intel 8 poorts switch)!

Wat je ervoor krijgt:
- 4 poort full duplex 10/100 switch!
- aparte Wan poort voor cable/dsl
- printerserver
- dhcp server
- mogelijkheid om met je modem in te bellen (er zit een compoort op)

En dat voor 360 piek!!!!!! Als je meer info wil, mail me maar op cfvr@dds.nl

ps: nee ik ben geen verkoper, maar ik ben wel enthousiast :)

voor reviews:
http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15106
en
http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15192

Mijn iRacing profiel

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Ik heb zo'n barricade en hij roelt.

Ben er echt onwijs blij mee.

De firewall doet zijn werk perfect en hij is echt super simpel te configureren.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Zo ff gekeken op de sites, Colin aangaf. Het zag er zeker heel erg goed uit! :)
Zal hiermee ook Drinkus zijn vraag zijn beantwoord?

* FoolZero gaat wel overwegen zo een systeem aan te schaffen. [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Wat Collin aangeeft is precies wat ik zoek! Bij deze kun je nl. ook gewoon een modem of ISDN device aansluiten! Die WAN-poort is op dit moment nog niet nodig maar wat niet is kan nog komen dus is het goed dat die er (uiteraard...) ook op zit.

Vraag is hiermee beantwoord, maar ik zoek vergelijkbare producten. Ik zal ff rondzoeken ondertussen, maar jullie meningen zijn altijd welkom.

Foolzero: 'k kon ff niet meer op de term router komen dus heb um maar omschreven. Dat werkt gelukkig goed :)

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Roy

Hobbies?

Ff een paar vraagjes, ik ben nog niet echt thuis op het gebied van routers/switchs :)

Je kunt dus een externe isdn-adapter er op aansluiten, en dan verbindt je internet gewoon door een dial-up verbinding. Maar als 1 computer al heeft ingebeld en de andere wil dat ook, gaat hij dan het kanaal gewoon delen?

Vraag 2:
Welke poort moet je gebruiken als je achter dit apparaatje nog een hub wilt gebruiken?

Alvast bedankt hé! :)

Inderdaad...

Pagina: 1