Toon posts:

Nieuwe iPod kapot, ruilen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een iPod Nano 1 GB gekocht bij Dixons. Ik helemaal gelukkig. Thuis direct opgeladen, en wat nummers overgezet op mijn iPod, krijg ik deze melding op mijn iPod:

www.apple.com/support/ipod/

Ik kan verder helemaal niks. Ook een reset lukt niet.
Waarschijnlijk een defecte iPod. Mijn vraag is nu kan ik deze maandag gewoon terugbrengen, en krijg ik dan meteen een nieuwe mee? Ik ga namelijk vrijdag op vakantie, en het zou fijn zijn als ik dan mijn iPodje mee kan nemen, daar heb ik hem ook voor.

Hoe zit dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kan je precies aangeven welke foutmelding je hebt? Deze url verwijst namelijk naar de algemene support en de werkelijke fout kan dus iets kleins zijns.

En voor garantie kan je altijd bij de winkel een akkoordje sluiten mocht het een echte DOA zijn (Death On Arrivel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ie binnen een week kapot is dan is het bij de meeste winkels een doa en krijg je gelijk een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een mapje met een uitroeptekentje. Ik heb al geprobeerd om m'n iPod te resetten, en ook om een nieuwe software update erin te zetten, hij reageert ook niet meer als ik hem op mijn computer (Mac Mini met OSX Tiger) aansluit. Ook heb ik al gekeken op de Apple site waar aanbevolen wordt een software update te doen. Echter er gebeurd helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik zag die volgens mij van de week ook al langskomen.
Kun je even zoeken?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dat mapje duidt op een software fout. In principe zou de updater dat moeten verhelpen. Mocht je er niet uitkomen zou je altijd even langs een Apple Center oid kunnen gaan of garantie kunnen claimen via apple's website zelf. Dat is vele malen sneller dan dat je dixons die garantie laat claimen.. Die gebruiken namelijk hetzelfde systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat het maar net van de winkel afhangt of je een nieuwe krijgt. Als jij bij de Dixons kunt laten zien dat ie gewoon stuk is, heb je wel kans dat je gelijk een nieuwe meekrijgt. Echter, het kan ook net zo goed dat ze dat ding gewoon eerst naar Apple opsturen. Ga er eens heen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook dit probleem gehad. Kwestie van nieuwe firmware downloaden van de apple site en erop zetten. Staat de nieuwe firmware er al op, dan moet je in het update-menu voor herstellen kiezen. Is je batterij wel vol?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 09:06 ]

Pagina: 1