Pentium D overclocken?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 14:03
Hallo,

Omdat ik op zoek ben naar een nieuwe pc, zat ik te denken om er een dual core proc in te gooien..
Ik zag de pentium D 2.66 ghz. Is opzicht wel redelijk snel.. maar is er al een guide om een pentium d over te clocken?

Heb al gezocht ik google, maar meestal kreeg ik van die berichten dat ze dat juist nog niet hadden gedaan..

Gr. Ashwin

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:00
dual core AMDtjes schijnen heel goed overclockbaar te zijn. En als je er dus mee wil gaan gamen raad ik je eerder een AMD x2 aan...

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je kan beginnen met Frequently Asked Questions T&C te gaan lezen. Daar staat veel nuttige info, en als je dat allemaal hebt doorgelezen, kan je redelijk goed voorbereid beginnen met overclocken.

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 14:03
Ja, kijk.. maar die zijn gelijk ook 2 keer zo duur weetjewel..En ik heb niet zo heelveel geld...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor het overclocken moet je in Tweaking & Cooling Algemeen zijn, of als je het extreem wil doen, in Die Hard Overclocking. En deze subfora zijn voorzien van een uitstekende FAQ mbt (extreme) tweaking/overclocking. Doe er je voordeel mee :)

Dit topic is gesloten.