Al een tijd geleden zijn ze bij ons in het dorp (Nieuw Bergen, LB) begonnen met de sloop van het oude sportcafe, bij het voetbalveld. En al een tijd jeukt het om er foto's van te maken, maar het weer speelde nooit mee. Tot vandaag. Even anderhalf uurtje uitgetrokken om wat foto's te schieten.
Veel foto's durf ik hier niet op te zetten, want ze zijn zelfs nog geen testcase waard. Scherpte / diepte was op veel foto's ver te zoeken. En juist op een dergelijk terrein kun je daar mooie plaatjes mee maken. Toch vond ik er een aantal wel geschikt.
Ik denk dat de foto's zoals ze nu zijn nog niet zo geweldig zijn, maar met een beetje kleuraanpassing mooier gemaakt kunnen worden. Echter heb ik nog niet al te veel kaas van PS gegeten, dus alle tips zijn welkom.
PH1:

Deze is misschien mooier in grijswaarden...
PH2:

Misschien iets minder lucht en scherpte / diepte de volgende keer beter?
PH3:

PH4:

Ik kreeg honger toen ik hem zag
In PS Desaturate en de sticker in kleur gelaten.
PH5:

PH5:

Deze in gemaakt in het huis wat op PH5 te zien is. Dat huis is NOG bewoond. Tijdens de sloop van het sportcafe hebben ze ook de dakbedekking eraf getrokken met als gevolg dat binnen alles natgeregend / gelekt is. En omdat dat al een tijd zo is, is alles in de keuken (die daar zit) volgeschimmelt. Ik ben er maar heel even binnen geweest, snel wat foto's gemaakt op verzoek van de huidige huurder en toen weer snel weg. Ik houd er niet van als de muren zacht en donzig zijn....
Even voor diegene die het nog niet gezien hebben
, de muren zitten vol schimmel en aan het plafond hangen waterdruppels. De schimmel zit op sommige plekken een halve cm dik op de muur
De keuken was nog veel erger, maar de foto's daarvan zijn compositie technisch niet goed genoeg.
Alle foto's gemaakt met de Canon EOS350D en standaard kitlens (18-55). Commentaar is van harte welkom, want dit is mijn eerste testcase en met PS is hier nog wel iets van te maken denk ik.. hoop ik
Veel foto's durf ik hier niet op te zetten, want ze zijn zelfs nog geen testcase waard. Scherpte / diepte was op veel foto's ver te zoeken. En juist op een dergelijk terrein kun je daar mooie plaatjes mee maken. Toch vond ik er een aantal wel geschikt.
Ik denk dat de foto's zoals ze nu zijn nog niet zo geweldig zijn, maar met een beetje kleuraanpassing mooier gemaakt kunnen worden. Echter heb ik nog niet al te veel kaas van PS gegeten, dus alle tips zijn welkom.
PH1:
Deze is misschien mooier in grijswaarden...
PH2:

Misschien iets minder lucht en scherpte / diepte de volgende keer beter?
PH3:

PH4:

Ik kreeg honger toen ik hem zag
PH5:
PH5:
Deze in gemaakt in het huis wat op PH5 te zien is. Dat huis is NOG bewoond. Tijdens de sloop van het sportcafe hebben ze ook de dakbedekking eraf getrokken met als gevolg dat binnen alles natgeregend / gelekt is. En omdat dat al een tijd zo is, is alles in de keuken (die daar zit) volgeschimmelt. Ik ben er maar heel even binnen geweest, snel wat foto's gemaakt op verzoek van de huidige huurder en toen weer snel weg. Ik houd er niet van als de muren zacht en donzig zijn....
Even voor diegene die het nog niet gezien hebben
Alle foto's gemaakt met de Canon EOS350D en standaard kitlens (18-55). Commentaar is van harte welkom, want dit is mijn eerste testcase en met PS is hier nog wel iets van te maken denk ik.. hoop ik
[ Voor 4% gewijzigd door GreenGolf3 op 18-03-2006 20:10 ]
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120