Toon posts:

Sandisk Memory Stick Pro Duo dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sandisk Memory Stick Pro Duo van 512 MB (zat bij de SE W800i) en sinds gister wordt die kaart nergens meer herkent. Verschillende kaartlezers geprobeert (onder win xp) en allen zien niet dat er kaartje in zit. Ook mijn telefoon ziet niet dat er een kaartje in zit. Kortom, nergens wordt het kaartje herkent en kan 'm dus ook niet formatteren. Voordat ik garantie aan vraag wil ik kijken of ik niet zelf op kan lossen, omdat ik 'm anders voor een lange tijd moet missen. Graag jullie hulp gevraagd...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:54
misschien kan je even proberen de contacten schoon te maken?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd... Maar ik denk dat die fout komt omdat ik m zo uit de kaartlezer heb gepakt. Dit doe ik echter altijd en nooit problemen mee gehad, maar nu gaf winxp een melding dat er een onjuist volume inzat ofzoiets en na erin en eruit stoppen gaf ie nog steeds die melding. Opnieuw opgestart en toen gaf ie helemaal geen melding meer en zag ie de kaart niet meer.

Verwijderd

Je kan proberen de device te uninstallen, Opnieuw laten installeren, en dan formatteren als het nog niet werkt.

Helaas, maar waar. Kaarten eruit trekken als windows erop aan het schrijven is vraagt om problemen. Dan heb je last van dataverlies / corruptie.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:54
Anders kan je wellicht eens proberen om in je Administrative Tools > Computer management, en dan Storage > Disk Management de kaart te formatten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:00:
Je kan proberen de device te uninstallen, Opnieuw laten installeren, en dan formatteren als het nog niet werkt.

Helaas, maar waar. Kaarten eruit trekken als windows erop aan het schrijven is vraagt om problemen. Dan heb je last van dataverlies / corruptie.
Waar lees jij dat in zijn post?

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik geloof niet dat een kaart onherstelbaar kapot gaat wanneer je 'm niet veilig verwijderd uit je computer. Ik heb nog niet gekeken of de kaart werkt in een digicam, maar dat zal ik doen zodra ik iemand gevonden heb met een camera. Ik heb het bovenstaande al geprobeerd zonder succes..Verder niemand ervaring of tips voor dit probleem?
Pagina: 1