Toon posts:

2 hd's

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 harde schijven in mijn computer gestoken omdat de ene wat raar deed en ik deze wil vervangen.Ik heb nu dus op 2 schijven Xp maar ik boot vanaf mijn nieuwe. Het probleem is dat deze niet volledig wil booten zonder de oude, en als ik games speel krijg ik dezelfde fouten doorgespeeld van de oude harde schijf

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
oude schijf even uit je systeem halen terwijl je xp installeert? :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• mtjoeng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 21:45
je hebt - hopelijk software - errors op je 1e schijf

doe een chkdsk /p vanaf de boot/F8/recovery console

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat mijn oude harde schijf tijdens het opstarten rare geluiden maakt en diezelfde tijdens het spelen van games en dan lopen ze even (30 sec) vast

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, de probleembeschrijving is ons duidelijk -al laat de topictitel nog veel te raden over. Maar het is ons niet duidelijk wat je allemaal al hebt uitgezocht, uitgevonden, geprobeerd danwel uitgesloten mbt het probleem. En dat is hier niet de bedoeling :) Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette).

Tipje, begin hier: OM FAQ / Beleid » Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?, Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 18-03-2006 22:06 ]

Dit topic is gesloten.