Toon posts:

Acer Aspire 9503EWSMi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt me een nieuwe laptop aan te schaffen en had m'n zinnen gezet op de Acer Aspire 9503EWSMi.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze laptop? Ik ben vooral geïnteresseerd of hij moeiteloos lang Divx kan afspelen. (Hij draait op een Celeron M 370 1.5 GHz / 1MB cache en 512mb DDR II)

Mijn alternatieve keuze is de Vaio 517b maar die's toch wel een stuk duurder en de battery uptime is minder dan de helft..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee hierover?

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 19:02
hij kan vast wel DivX afspelen. Dat kan elke machine van tegenwoordig. Lang weet ik niet, moet je kijken wat er voor accu in zit. Maar als je je zinnen erop hebt gezet weet je dit toch al?

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-02 14:51
Accuduur zal niet super zijn, aangezien er een 17" scherm in zit, wat wel even wat meer stroom verbruikt dan een 15". Gelukkig wel een 8 cells accu, ik denk dat je rekening kan houden met 2-2,5 uur batterijtijd zonder wifi

Verwijderd

Topicstarter
Thanks.. Wat betreft de duurtijd had ik het wel eerder over het afspelen met netstroom.. Op sommige laptops gaat het afspelen na een tijdje haperen als ie te warm wordt.. Ook met deze cpu ga ik hier normaal gezien geen last van hebben?

Verwijderd

Hoi Xencreative,ik heb zelf ook een acer 9503 en het af spelen van een divx is geen probleem op net stroom of op de accu.
Zelfs niet als hij al lang aan staat.
Ik kan zo'n 3 en een hlf uur werken op 1 accu lading onder office, als ik een film kijk is het 2 a 2 en een half uur.

Gr Ronald

Verwijderd

Topicstarter
Hey Ronald,

klinkt super. Heel erg bedankt, het antwoord op al m'n vragen :)
Pagina: 1