Toon posts:

rss accumulator

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma waarmee ik tekst van een krantensite onder elkaar kan verzamelen om in 1 keer af te drukken.
Nu ga ik op www.destentor naar een artikel> druk op afdrukken> kom in een nieuw scherm waar die tekst staat> druk op print> moet in het dialoogvenster van de printer op OK drukken> browse weer terug naar het overzicht v.d. artikelen> kies een nieuw artikel> en het liedje begint van voren af aan.
Nogal onhandig.
Zou dus erg handig zijn als zo'n programmaatje voor mij die tekst op zou kunnen halen en in een document zou verzamelen.
Wie kent zo iets :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Naast dit topic kun je ook heel veel vinden door te [google=rss aggregator]. Had je een van beiden opties reeds geprobeerd voor je dit topic startte?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, op Google had ik al wel gekeken. die andere link niet. Volgens mij zit er niets bij met die functie die ik zoek. De meeste mensen lezen waarschijnlijk gewoon vanaf hun beeldscherm, maar ik zo graag 's morgens direct bij het opstaan de zooi uitprinten om dan bij m'n ontbijt het nieuws te kunnen lezen. Nou ja, dan maar een laptop kopen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; of de krant zelf; das nog altijd goedkoper :D

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:09:
Mjah; of de krant zelf; das nog altijd goedkoper :D
De krant zelf wordt een beetje lastig aangezien die krant niet in mijn woonplaats verspreid wordt. Het hele idee is nou juist dat ik 'm al gelezen wil/moet hebben voordat ik op mijn werk kom aangezien ik zelf ook bij de media werk en snel een idee moet hebben van wat andere media in het gebied waar ik werk brengen.