aan admin: topic titel zou moeten zijn: action handling in flash
zie: [rml][ flash] Event Handeling[/rml]
Ik wil dynamisch een actie knoppen aan een knop (omdat er x- aantal knoppen zijn).
(alpha heb ik erbij gezet om te tonen dat er wel degelijk de juiste referentie wordt gebruikt).
De click werkt niet.
Hierbij wordt "bla" geprint bij het uitvoeren van het script, en niet bij het uitvoeren van de click.
Ik vind het raar dat vele mensen met die probleem zitten maar er blijkbaar geen oplossing voor vinden.
Kan iemand mij over dit dom probleem overhelpen.
zie: [rml][ flash] Event Handeling[/rml]
Ik wil dynamisch een actie knoppen aan een knop (omdat er x- aantal knoppen zijn).
(alpha heb ik erbij gezet om te tonen dat er wel degelijk de juiste referentie wordt gebruikt).
C:
1
2
3
4
5
6
7
| var myListener = new Object(); myListener.click = function(e:Object):Void { trace("blabla"); }; knop.addEventListener("click", myListener.click); knop._alpha = 50; |
De click werkt niet.
C:
1
2
3
4
5
| function mouseHandler(){ trace("bla"); } knop.onPress = mouseHandler() knop._alpha = 50; |
Hierbij wordt "bla" geprint bij het uitvoeren van het script, en niet bij het uitvoeren van de click.
Ik vind het raar dat vele mensen met die probleem zitten maar er blijkbaar geen oplossing voor vinden.
Kan iemand mij over dit dom probleem overhelpen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 18:08 ]