Toon posts:

Backplate msi k8n neo2 wel of niet verwijderen voor zalman?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een zalman 7700cu monteren op mijn moederbord, maar moet ik nou wel of niet de backplate verwijderen? de reden dat ik dat vraag is omdat er op mijn k8n neo2 een ijzeren backplate zit en het ding er niet echt makkelijk afwil en die van zalman van plastic is.

Ow en voor de geene die zeggen dat de koeler niet op mijn mobo past, nee, standaart past ie idd net niet maar aangezien ik zo dom was om de koeler eerst te kopen en toen past te checken of die past ga ik nu maar de onderste vinnen verbuigen en dan past ie wel.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:17

sapphire

Die-hard pruts0r

volgens mij raakt ie de core neit eens als je de MSI backplate laat zitten....
iig bij een vriend van me en een 7000CU hadden we 2mm tussen de koeler en de core over, dus moesten we de backplate wel verwijderen.

Gabriël AM5

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zijn in het verleden al vaker topics over geweest: Search

Volgens mij lieten de meeste de backplate gewoon zitten.

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 00:15

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Kawaii schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:15:
Zijn in het verleden al vaker topics over geweest: Search

Volgens mij lieten de meeste de backplate gewoon zitten.
Inderdaad, als alles gewoon past, en je je bestaande backplate je beter aanstaat dan de door Zalmann meegeleverde moet je dat ding gewoon laten zitten, lijkt me. :)