Ik heb hier nog wat oude spullen staan, namelijk:
moederbord: Asus A7V8X-X met "VIA KT400 NB" met nieuwste BIOS
geheugen: Kingston PC2700 512 MB
processor: AMD Athlon XP 2400+ (T'bred)
koeler: Gewoon standaard koeler voor processor
Videokaart: Sapphire Radeon 9800 Pro 128 MB 256 bits geheugenbus
Die wil ik gaan verkopen, en nu heb ik iemand die die spullen wil overnemen voor 130 euro. Ik denk dat ik dat maar ga doen, maar ik heb die asrock dual sata II, dus die 9800 Pro gaat er dan uit, maar dan moet ik dus wel zo snel mogelijk een nieuw kaartje hebben. Ik kan met alles samen niet meer dan 225 uitgeven, en zo kom ik uit op 2 kaarten:
X850 XT PE
of
een 7600 GT van Sparkle of asus.
Mijn specs
AMD Athlon 64 3500+ (Venice)
AsRock Dual-SATA2
1x 1gb PC3200
Dus eigenlijk een paar vraagjes:
1. Word ik getild als die gozer er 130 euro voor geeft? Of kan ik veel meer vragen voor die spullen? (of wil iemand van jullie deze spulletjes overnemen?
)
2. Welk van deze kaarten moet ik kopen???
3. In geval van 7600 GT, welke moet ik hebben? Van Asus of van Sparkle?
Of buiten alle vragen boven, zouden jullie dan aanraden de spullen te bewaren, en pas over x aantal weken/maanden te verkopen, omdat er prijsdalingen op komst zijn???
bvd bij deze spoedkwestie...
moederbord: Asus A7V8X-X met "VIA KT400 NB" met nieuwste BIOS
geheugen: Kingston PC2700 512 MB
processor: AMD Athlon XP 2400+ (T'bred)
koeler: Gewoon standaard koeler voor processor
Videokaart: Sapphire Radeon 9800 Pro 128 MB 256 bits geheugenbus
Die wil ik gaan verkopen, en nu heb ik iemand die die spullen wil overnemen voor 130 euro. Ik denk dat ik dat maar ga doen, maar ik heb die asrock dual sata II, dus die 9800 Pro gaat er dan uit, maar dan moet ik dus wel zo snel mogelijk een nieuw kaartje hebben. Ik kan met alles samen niet meer dan 225 uitgeven, en zo kom ik uit op 2 kaarten:
X850 XT PE
of
een 7600 GT van Sparkle of asus.
Mijn specs
AMD Athlon 64 3500+ (Venice)
AsRock Dual-SATA2
1x 1gb PC3200
Dus eigenlijk een paar vraagjes:
1. Word ik getild als die gozer er 130 euro voor geeft? Of kan ik veel meer vragen voor die spullen? (of wil iemand van jullie deze spulletjes overnemen?
2. Welk van deze kaarten moet ik kopen???
3. In geval van 7600 GT, welke moet ik hebben? Van Asus of van Sparkle?
Of buiten alle vragen boven, zouden jullie dan aanraden de spullen te bewaren, en pas over x aantal weken/maanden te verkopen, omdat er prijsdalingen op komst zijn???
bvd bij deze spoedkwestie...
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.