Ik zag bij de Gamma toevallig in zo'n graaibak een USB telefoonoplader liggen voor 2,50. Leek me wel handig, dus heb hem maar meegenomen. Ik krijg het ding alleen niet aan de praat. HEt ding bestaat uit een USB-stekker met een draadje naar een ander stekkertje. Daarop passen verloopstukjes voor verschillende merken. Ik heb zelf een SE K700i en als ik die aansluit gebeurt er niks. Ik heb ook even de Nokia 3510i van iemand anders geprobeerd (met nokia koppelstukje dus) en dan verschijnt er in beeld op zn nokia: "Batterij laadt niet op".
Werkt zo'n USB-oplader gewoon niet bij bepaalde telefoons of moet ik zelf nog iets instellen in mijn besturingssysteem ofzo? Als ik met de multimeter meet komt er gewoon 5V uit het stekkertje (zelfde als uit de originele adapter).
[edit] laat maar, ik moest een beetje rommelen aan het connectortje wat op de telefoon zit aangesloten. Kennelijk maakt het slecht contact.... Nu laadt ie wel op
Blijft alleen wel vreemd dat ie bij de Nokia die foutmelding gaf....
Werkt zo'n USB-oplader gewoon niet bij bepaalde telefoons of moet ik zelf nog iets instellen in mijn besturingssysteem ofzo? Als ik met de multimeter meet komt er gewoon 5V uit het stekkertje (zelfde als uit de originele adapter).
[edit] laat maar, ik moest een beetje rommelen aan het connectortje wat op de telefoon zit aangesloten. Kennelijk maakt het slecht contact.... Nu laadt ie wel op
Blijft alleen wel vreemd dat ie bij de Nokia die foutmelding gaf....
[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 18-03-2006 17:28 ]