Hotmail wachtwoord opslaan in firefox

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:35
Juw,

ik gebruk firefox en sla een aantal wachtwoorden en gebruikersnamen van frequent bezochte sites vaak op. hotmail is er ééntje van waar ik dit ook zou willen bij doen, maar als ik naar hotmail ga dan vraagt ie nix of ik iets wil opslaan ofso...
hetzelfde gebeurd hier ook altijd bij de login van GoT, die slaat ook nooit iets op :^)

Is er een maniertje om sites/FF te doen dwingen om een wachtwoord en username op te slaan ?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hier doet FF het gewoon goed, met opslaan van alles..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je al in de preferences gekeken? Misschien dat je ooit eens op 'never' hebt geklikt bij devraag of ie het wachtwoor dmoest onthouden. Dit kun je weer ongedaan maken ergens in de preferences.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:58

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Tools - Options - Privacy - Passwords (1.5.0.1 Engels).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dat is waarschijnlijk het probleem niet, dat is waarschijnlijk optie: autocomplete="off" die kan worden toegevoegd aan een passwordfield of een soortgelijk iets (js ofzo)

Als je van onderstaande code een bookmarklet maakt (of in je adresbalk paste en op enter) onthoudt Fx je wachtwoord wel.
code:
1
javascript:(function(){var ca,cea,cs,df,dfe,i,j,x,y;function n(i,what){return i+%22 %22+what+((i==1)?%22%22:%22s%22)}ca=cea=cs=0;df=document.forms;for(i=0;i<df.length;++i){x=df[i];dfe=x.elements;if(x.onsubmit){x.onsubmit=%22%22;++cs;}if(x.attributes[%22autocomplete%22]){x.attributes[%22autocomplete%22].value=%22on%22;++ca;}for(j=0;j<dfe.length;++j){y=dfe[j];if(y.attributes[%22autocomplete%22]){y.attributes[%22autocomplete%22].value=%22on%22;++cea;}}}alert(%22Removed autocomplete=off from %22+n(ca,%22form%22)+%22 and from %22+n(cea,%22form element%22)+%22, and removed onsubmit from %22+n(cs,%22form%22)+%22. After you type your password and submit the form, the browser will offer to remember your password.%22)})();

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:35
Jeah man (h)

Twas idd die autocomplete zooi, ik had daar al eens iets van gelezen, maar ik ben nu niet bepaald happig op het plaatsen van codes in mijn pc die zomaar van het internet komen, en zeker geen codes die via een derde persoon gaan. Maar deze is blijkbaar goed, en je hebt geen andere site of persoon nodig om dit te disablen.

Merci kerel, is een grote hulp ;-)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

HyperBart schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:13:
[...]

hetzelfde gebeurd hier ook altijd bij de login van GoT, die slaat ook nooit iets op

[...]
Daaruit blijkt dat dit 'probleem' niets te maken heeft met eventuele auto-complete instellingen op de velden aangezien deze op GoT afwezig zijn. Ik denk daarom dat je je probleem op kan lossen door even door je mozilla-instellingen heen te lopen en de juist opties aan danwel uit te zetten. Laat even horen of je het probleem hebt opgelost :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1