Ervaringen met Conceptronic Photobox?

Pagina: 1
Acties:
  • 768 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-01 12:50

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Wie heeft er gebruikers ervaring met de Photobox van Conceptronic? Ik vroeg me af of het ontbreken van een LCD-schermpje voor basics als batterij status, resterende schijfruimte en kopieër voortgang in de praktijk een groot nadeel is.
En hoe zit het met de snelheid van het kopieëren en het uithoudingsvermogen van de accu?

Bij voorbaat dank,
Marc

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-01 13:09

Garyu

WW

Misschien zou je iets meer informatie kunnen geven. Waar gaat het überhaupt over?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Ik neem aan een Image Tank zonder een scherm :)

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-01 12:50

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Sorry, ik zag hem na een search in een enkele threads voorbij komen en ging er van gemakshalve van uit dat het ding redelijk bekend was. Het gaat idd over een imagetank met 2,5" hdd. Zie: http://www.conceptronic.n...D=993&Prod=CPHOTOBOX&st=1
voor meer info.

Dit is zo'n beetje de enige imagetank die aan een m'n eisen voldoet en binnen m'n budget valt. Het enige nadeel wat ik zie, is het ontbreken van zelfs maar een eenvoudig LCD-schermpje. Bovendien ontbreekt het aan reviews en gebruikers ervaringen.

[ Voor 10% gewijzigd door Daytona op 18-03-2006 16:54 ]

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Een apparaat waarop je niet kan zien of het gelukt is om de foto's over te zetten zou ik persoonlijk niet gebruiken.
LIjkt me leuk , op vakantie (oid) en dan al je foto's niet meer hebben ....

.Quod me nutrit me destruit.

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01 19:23
het is gewoon een goed apparaat, ik heb em zelf ook. ben er zeer tevreden mee...

hij geeft door middel van ledjes aan of de overdracht gelukt is of niet, en of de batterij nog vol is of niet. je moet natuurlijk zelf wel in de gaten houden of je met een volle batterij vertrekt, maar dat is bij elk apparaat zo.

zeer zeker een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Verwijderd

'k Heb 'm sinds vorig jaar juli in gebruik, niet enkel voor foto's maar ook als draagbare HD. Mijn fototoestel kan via de USB kabel gewoon kopieren, ik hoef het kaartje er niet uit te peuteren.

Al ettelijke transferts achter de rug (30+) van 1Gig ongeveer zonder problemen. 'k Ben blij dat er geen scherm op zit, dat vreet toch alleen maar batterijen. En inderdaad, je weet nooit of ze er op staan of niet maar ik ben dan ook maar een amateur fotograaf, dus zo'n ramp zou het nu ook weer niet zijn.
Pagina: 1