Toon posts:

[Powerpoint 2003] (veel) foto's uit PP presentatie rippen

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met fotos uit een powerpoint presentatie op internet te zetten. De foto's wil ik vanuit de powerpoint presenatie opslaan en later met JAlbum op internet zetten zodat ze makkelijk te wijzigen zijn.

Het probleem is dat het er iets teveel zijn (245 dia's met gemiddeld 2-3 foto's per dia) en om die allemaal 1 voor 1 op te slaan ben ik minstens weer 4 uur verder. Dus vroeg ik me af of er een dergelijk programma'tje bestond die voor mij de foto's uit de Powerpoint presentatie kan rippen.

Ik heb al wat gegoogled, maar dat heeft niks veel opgeleverd...

weten jullie nog een goed programma hiervoor?

mvg Tim

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:43
Probeer de presentatie als html pagina op te slaan. Volgens mij is dat voldoende, ik heb dit ook een keer gedaan met een Word bestand.

Verwijderd

Topicstarter
L-VIS schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:38:
Probeer de presentatie als html pagina op te slaan. Volgens mij is dat voldoende, ik heb dit ook een keer gedaan met een Word bestand.
maar dat is niet zo makkelijk aan te passen, ik had er ook al aan gedacht

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:04:
[...]

maar dat is niet zo makkelijk aan te passen, ik had er ook al aan gedacht
Als je die ppt nu naar een html pagina omzet en dan met een download manager in 1 keer alle plaatjes er uit "download"....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 07:58:
[...]

Als je die ppt nu naar een html pagina omzet en dan met een download manager in 1 keer alle plaatjes er uit "download"....
goed idee

heb je misschien een voorbeeld van een download manager, ik weet niet echt in welke richting ik moet zoeken daarvoor.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:27:
[...]

goed idee

heb je misschien een voorbeeld van een download manager, ik weet niet echt in welke richting ik moet zoeken daarvoor.
teleport pro bijvoorbeeld
Pagina: 1