Is er software om een nzb te dloaden, reparen, uitpakken?

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Op de pc hebben ze een handig programma sabnzbd dat een bepaalde directorie scant op nzb files.

Het moment dat hij er een ziet, begint hij deze meteen te dloaden, checkt aan de hand van een par2 bestand of er nog blokken missen cq beschadigingen in de bstanden zijn, zo ja dan dload hij deze par blokken en als hij is hersteld dan pakt hij deze bestanden uit.
Erg handig dus :)

Bestaat er op de mac een kloon hiervan?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

ErikRo schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:01:
Op de pc hebben ze een handig programma sabnzbd dat een bepaalde directorie scant op nzb files.

Het moment dat hij er een ziet, begint hij deze meteen te dloaden, checkt aan de hand van een par2 bestand of er nog blokken missen cq beschadigingen in de bstanden zijn, zo ja dan dload hij deze par blokken en als hij is hersteld dan pakt hij deze bestanden uit.
Erg handig dus :)

Bestaat er op de mac een kloon hiervan?
Voor MacOSX is er hellanzb, die doet precies wat je beschrijft.
http://www.hellanzb.com/trac/

• ErikRo
Ik heb de link nog niet gezlen, maar als dat waar is ga ik je kussen ;)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

En de widget ervoor vind je hier: http://home.parse.nl/~michiel/hellanzb-widget/

Smart par zit alleen op de trunk; dus die is nog niet te downloaden via darwin ports oid. Voordeel daarvan is dat-ie kan zien wat niet met par2 te fixen is en die specifieke articles opnieuw download.

[ Voor 57% gewijzigd door chem op 18-03-2006 17:16 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Hi, ik las dit topic, en ik zocht zoiets voor windows. Mag ik weten welk stukje software het betreft?

• chem

chem

Reist de wereld rond

djgear17 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:21:
Hi, ik las dit topic, en ik zocht zoiets voor windows. Mag ik weten welk stukje software het betreft?
Dan moet je beter lezen, want dat staat in het 1e bericht :)

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
djgear17 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:21:
Excuses, iets te snel gelezen :)

• ErikRo
chem schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:15:
Smart par zit alleen op de trunk; dus die is nog niet te downloaden via darwin ports oid. Voordeel daarvan is dat-ie kan zien wat niet met par2 te fixen is en die specifieke articles opnieuw download.
Hier ben ik je kwijt. Wat bedoel je precies, dat de huidige versie niet in staat is zelf blokken te dloaden als de gedloade files corrupt zijn?

• chem

chem

Reist de wereld rond

Dat klopt; de huidige versie (0.8) is enkel de procedure:
  • scan dir
  • hengel de bestanden uit de nzb's die hij vindt
  • decode, par2, unrar
  • move resultaat naar de gewenste plek
Maar, de versie die in ontwikkeling is (de trunk, head van svn) heeft daar wel ondersteuning voor; ze noemen het smart par.

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-02 03:21
Voor Windows is er iig dlDone. Voor MacOS kan ik niet helpen...

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Downloaden met Unison
Parren enzo met MacPar

• chem

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:34:
Downloaden met Unison
Parren enzo met MacPar
En dat is dus niet wat hij vraagt; Unison moet je zelf opstarten en de .nzb inladen (of de .nzb aan unison toewijzen en enkel de .nzb openen). Daarna moet je zelf par2 draaien en unrarren (of macpar gebruiken waar je voor moet betalen, die doet het achter elkaar maar gruwelijk traag).

Daarbij kan unison geen bandwidth-limiting doen zover ik weet, en kan hij geen 'smart par' achtige truukjes uithalen.

Pagina: 1