Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Ik ga binnenkort een nieuwe mp3 speler aanschaffen. Ik wil mee in de hype en dus moet m'n mp3 speler ook foto's kunnen laten zien in een scherpe resolutie en waarom ook maar niet gelijk video'tjes. Hoor ik er helemaal bij. Kosten wil ik nog wel zo beperkt mogelijk houden. Max sowieso 300 euro, maar het liefst zou ik al onder de 200 euro blijven.

M.b.t. de grootte van de mp3speler, ik heb momenteel nog steeds een oude klassieker, namelijk 64mb! Maar ik wil nu gewoon gelijk voor de 20gb gaan, kan ik lekker vooruit; lijkt me heerlijk zoveel albums mee te kunnen slepen, en video, enz.

Zodoende ben ik tot twijfel gekomen of ik de Archos Gmini 402 moet aanschaffen of de Samsung YH-J70 20 GB, en zie ik misschien nog iets over het hoofd? Meningen ajb!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Ik ben van menig dat je zelf wat meer onderzoek mag doen en dit topic op slot gaat. :) Het is namelijk niet de bedoeling dat wij dat voor je doen. Je hebt al een aantal eisen dus zet, aan de hand daarvan, eens een paar spelers op een rijtje. Hier kan je waarschijnlijk zelf wel een keuze uit maken door af te wegen wat je werkelijk belangrijk vind. Hierbij kunnen de ervaringen van anderen, die je in o.a. in de topics in PMD vindt, goed van pas komen.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.