Sinds kort duurt de schermopbouw van de logon console erg lang als ik mijn PC uit standby laat komen. Voordien was het 'flits', maar plotseling is dit veranderd. De harddisk doet zeer langzaam zijn werk. Opmerkelijk is ook dat na het in standby brengen en er direct weer eruithalen het probleem niet optreedt, maar na een langere periode wel.
Er is geen nieuwe hardware geplaatst en geen nieuwe grafische driver. Er is niet gewijzigd aan hardware instellingen.
Ik heb het vermoeden dat een draaiend programma het probleem veroorzaakt. Heeft iemand kennis van enkele programma's die dit gedrag veroorzaken?
PS: al enkele uren via Google gezocht naar gelijke situaties, maar nog niets gevonden.
Er is geen nieuwe hardware geplaatst en geen nieuwe grafische driver. Er is niet gewijzigd aan hardware instellingen.
Ik heb het vermoeden dat een draaiend programma het probleem veroorzaakt. Heeft iemand kennis van enkele programma's die dit gedrag veroorzaken?
PS: al enkele uren via Google gezocht naar gelijke situaties, maar nog niets gevonden.