Als ik een tijdje unreal tournament speel dan is het soms dat ineens mijn hd te laden ofzo. Dan gaat het spel ook helemaal niet meer verder. Het enigste wat ik dan kan doen is mijn pc resetten. Ik weet dat er een bestandje is waar je je cache setting kan veranderen maar weet de naam niet meer. Misschien dat ik daar iets in moet veranderen?
Verwijderd
DMA aanstaan?
start, instellingen, configscherm, appparaatbeheer, schijfstations, jouw hd, instellingen, dma enablen
werkte bij mij,
of misschien moet je een swapfile instellen die maximaal en minimaal hetzelfde is (bij 128 mb geloof ik is het iets van 196 mb min/en/max bij mij iig))
go forth
start, instellingen, configscherm, appparaatbeheer, schijfstations, jouw hd, instellingen, dma enablen
werkte bij mij,
of misschien moet je een swapfile instellen die maximaal en minimaal hetzelfde is (bij 128 mb geloof ik is het iets van 196 mb min/en/max bij mij iig))
Laat me raden, je zit UT te spelen en na 15 minuten ofzo hangt het beeld (met of zonder artifacts) en je schijf begint te schrijven.
Ik heb dit ook gehad en bij mij ging UT dan m'n hele swapfile volscrhijven net zolang totdat de hd vol was (+- 25 gb)
Bij mij had het te maken met het te ver overclocken van m'n PIII. Ik zou zeggen clock alles weer terug (indien oc'd) en dan zou het probleem weg moeten zijn.
Ik heb dit ook gehad en bij mij ging UT dan m'n hele swapfile volscrhijven net zolang totdat de hd vol was (+- 25 gb)
Bij mij had het te maken met het te ver overclocken van m'n PIII. Ik zou zeggen clock alles weer terug (indien oc'd) en dan zou het probleem weg moeten zijn.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Als ie het dan wel blijft doen (test een uurtje ofzo), dan weet je het
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Heb net mijn cachesize in UT veranderd. Liep goed tot op heden.
Maar klopt mijn P3 is eigenlijk een 800mhz en draait op 1000mhz. Zou toch stabiel moeten kunnen draaien met het nodige getweak
Maar klopt mijn P3 is eigenlijk een 800mhz en draait op 1000mhz. Zou toch stabiel moeten kunnen draaien met het nodige getweak
Verwijderd
Wat voor OS gebruik ie? Zeker ME?
Zo ja, dan kan je het wel vergeten, want dat doet dat kolere OS meer dan vaak.
Zo ja, dan kan je het wel vergeten, want dat doet dat kolere OS meer dan vaak.
Nee draai onder Windows 98Se
Dat ME wil ik helemaal niet.
Maar hij is nog niet weer vastgelopen. Heb mijn cachesize veranderd van 4 naar 32 en heb de cache dir even leeg gegooid.
Hoop dat het nu goed blijft. Anders maar eens opnieuw installeren.
Dat ME wil ik helemaal niet.
Maar hij is nog niet weer vastgelopen. Heb mijn cachesize veranderd van 4 naar 32 en heb de cache dir even leeg gegooid.
Hoop dat het nu goed blijft. Anders maar eens opnieuw installeren.
Pagina: 1