Behulpzame reactie naar +0 overbodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
nieuws: 'Internet Explorer heeft een toekomst', aldus Microsoft

De eerste reactie "thread" als je de reacties bekijkt vanaf niveau 0 of lager.
Ik reageer hier op Green.Velvet dat zijn reactie ongewenst is op de frontpage en eigenlijk thuis hoort op het frontpage forum. Ik denk niet dat deze reactie overbodig is, er moet toch iemand wat van zeggen dat deze reactie hier niet thuis hoort. Ik hoef al helemaal niet te beginnen over zijn antwoord op mijn reactie ;-). Ik verwacht toch minimaal +1 behulpzaam eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 17:34

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Daar is echt wel een power-mod voor nodig. Er zijn al teveel moderaties geweest dat een enkele persoon daar nog invloed op uit kan oefenen. En overbodig is het niet geheel en al, maar het is zeer zeker wel off-topic (maar daarin ben je ook niet echt de enige).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Zíjn reactie is offtopic, maar door op de offtopicheid te reageren maar je jouw reactie ook offtopic, lijkt me :) . Jouw reactie voegt net zo veel aan het artikel toe als de zijne, volgens mij...

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Bedankt voor de hulp Spere- maar opmerkingen als
Voor fouten op de frontpage kan je hier terecht:
forum: Frontpage Algemeen
kan je beter overlaten aan de crew. Dergelijke reacties door users onderling worden als ongewenst en offtopic beschouwd.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀