Ik ben op zoek naar een set luidsprekers maar ik heb een tweetal belangrijke eisen. Ik heb ongeveer 150 tot 200 euro te besteden en ik zoek luidsprekers met een strakke basweergave, de hoge tonen en midden tonen mogen van (iets) mindere kwaliteit zijn. Belangrijk is dus een strakke basweergave, dus geen gebrom maar gewoon een 'scherpe' bas. De bas moet dus niet als overdreven worden ervaren maar meer als aanwezig.
Op welke zaken moet ik dan letten en zijn er bepaalde merken/type luidsprekers die goed scoren op dit vlak? En zou het eventueel mogelijk zijn met een 2.1 set te werken, dus 2 fronts en een subwoofer? En is het mogelijk ondanks een ietwat mindere midden en hoge tonen weergave toch een helder geluid te creeëren?
Op welke zaken moet ik dan letten en zijn er bepaalde merken/type luidsprekers die goed scoren op dit vlak? En zou het eventueel mogelijk zijn met een 2.1 set te werken, dus 2 fronts en een subwoofer? En is het mogelijk ondanks een ietwat mindere midden en hoge tonen weergave toch een helder geluid te creeëren?