Toon posts:

Uploaden lukt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik kan sinds ik mijn router heb (Linksys WAG54G ADSL gateway) niets meer uploaden naar men webspace. Ik heb de poorten 20 tot 23 geforward maar het wilt niet lukken. Ik probeer bestanden up te loaden met het programma Flash FXP, dit wordt niet geblokeerd door een firewall (kan wel geblokeerd worden door de firewall in mijn router) maar ik zie mijn uploadsnelheid steeds maar zakken tot hij op 0.00 valt en niets meer doet.

Kan iemand me helpen? Alvast bedankt

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

werk je via wireless of via bedraad gedeelte van je netwerk? heb je al gespeeld met active/passive mode?

[Signature]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:12

BHQ

Portmappen hoef je niet om een verbinding naar een externe server te krijgen. Welke error?

Verwijderd

Topicstarter
Bedraad. En heb de mode niet veranderd.

• basz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10-2025

basz

Professioneel prutser

Zou ik eerst eens spelen met de 'passive'-optie. Als alle andere applicaties (email, internet) wel netjes werken, is dat je grootse kans van slagen.

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik dit ergens?

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 11:48
tabje toggles > passive mode. hoewel ik betwijfel of dat het probleemis. meestal kun je dan niet eens listen.

Verwijderd

Topicstarter
salvador4 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 00:53:
tabje toggles > passive mode. hoewel ik betwijfel of dat het probleemis. meestal kun je dan niet eens listen.
En waar vind ik dit dan weer?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-02 21:45

r0b

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 01:28:
[...]

En waar vind ik dit dan weer?
Onder de "Quick connect" window van FlashFXP. :)

Welke firmware heb je overigens? Al een andere firmware geprobeerd? Router gereset? Werken andere FTP's wel? Werkt het intern (FTP server op een andere pc) wel? Hoe vaak komt dit voor, elke keer of eens per X files?

Verwijderd

Topicstarter
r0b schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 01:37:
[...]

Onder de "Quick connect" window van FlashFXP. :)

Welke firmware heb je overigens? Al een andere firmware geprobeerd? Router gereset? Werken andere FTP's wel? Werkt het intern (FTP server op een andere pc) wel? Hoe vaak komt dit voor, elke keer of eens per X files?
Firmware 1.00.19. Heb nog niet geupdate. Ik heb dit bij elk programma als ik iets wil uploaden. De snelheid blijft zakken tot hij op 0 valt. Maar die passive mode werkt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 13:17 ]

Pagina: 1