[Kult: Heretic Kingdoms] Kennen jullie dat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:38

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Ik vind dit een zwaar grappig spelletje, het heeft me van mn Diablo2-verslaving afgeholpen...
dat zegt veel :)
Dit is net zo'n soort spel, maar je bent lid van de Inquisitie. Religie is strafbaar. Als je religieus bent krijg je een mep van de inquisitie. Het spel draait om de Godslayer, waarmee de god van het land is doodgemaakt. Het is een extreem sterk religieus symbool, en kan worden gebruikt om de god weer te doen herrijzen uit de dood. Aan jou de taak om de godslayer te mollen... Het is een erg leuk spel, met 4 hoofdrichtingen: Melee, Ranged, Magic en Speed. Het is aanbevolen 3 van de 4 te maxen, en speed er een van te maken. Je kan dmv "focuses" spreuken leren, 4 per element, en dat zijn er 4 :)
Op het begin ben je bij een klooster, en pas later kan je naar een dorpje. De dreamworld is een groot deel van het spelletje. Als je de droomwereld binnengaat kom je andere beesten tegen, en zo kan je ontsnappen aan sommige beesten. Sommige beesten zijn echter in zowel de gewone wereld als in de gewone wereld aanwezig, maar die zijn dan ook zeer gevaarlijk. Ik ga nu niet veel meer vertellen, anders is de lol er af.
Let the playing begin :Y)

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig een linkje naar een webpage? Klinkt wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 15:19

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:58:
Toevallig een linkje naar een webpage? Klinkt wel leuk :)
Bij voorbaat mijn excuses voor mijn botheid:

zoeken
vinden

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
My fault, srry
k heb nu alleen nog steeds de acolyte's air rod omdat ik geen andere air focus kan vinden :X
3-7 base damage is niet zo veel :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rexomnium
:? Normaal hoort in de topic start minimaal iets van een schreenshot of link te staan of iets meer informatie dan dit.

Wat is het nou voor spel, FPS, RPG , RTS ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-10 15:25

Pyrus

Hardknock life

Ja ken het, tijd geleden de demo gespeeld en ben nog aan het zoeken waar het te krijgen is. Geweldig dat spel :D :)

Het is een RPG(/hack'n'slash) JC Ken.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Bij Bart Smit en Eplaza ligt dit spel nu in de budgetbakken voor maar 2 euro (nee, geen typefout, twee euro).

Het is niet de beste RPG ooit, maar wel een verfrissende insteek en leuke gameplay. Heb me er in ieder geval prima mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Hee, daar heb ik m ook vandaan :D
spoiler:
Valkarin heeft net evanger gemold :o

is wel een grappig spel, maar zoiets als dat transformeren had ik al eens eerder in een ander spel gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kult is een leuk spel. Ten opzichte van andere Daablo-stijl spellen zitten er een paar afwijkende elementen in die het leuk maken.

Enerzijds het schakelen tussen werelden en anderzijds het combineren van speciale vaardigheden die je eerst moet unlocken (wie heeft daar een Nederlands woord voor?) op je items.

Ook de wereld is duidelijk anders dan wat we inmiddels wel kennen. Nu het voor budget prijs te krijgen is zou ik mensen die een Diablo stijl spel kunnen waarderen aanraden om er eens naar te kijken. Let wel op dat je het spel van de recentste patches voorziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Klopt, vond het leuk met die dreamworld enzovoorts, en die attunements hebben ook wel eens leuke namen:
spoiler:
Beastslayer, spiritslayer, humanslayer, demonslayer, godslayer :)

EDIT:
spoiler:
heb net valkarin, evanger, quova en cantrecht gemold :)
lekker voor ze, moeten ze me maar geen pijn proberen te doen :P

[ Voor 29% gewijzigd door McGryphon op 19-03-2006 18:36 ]

Pagina: 1