PCMCIA Activiteit laat OS hangen *

Pagina: 1
Acties:

• mrshaif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Mensen

Ik heb van de week een draadloos Router van Asus gekocht Type ASUS-WL 500G. Daarnaast heb ik een draadloos LAN card gekocht ook van ASUS, Type WL-100g, voor mijn laptop (Compaq EVO N1020v).

Zodra ik deze draadlooskaart in mijn slot aansluit loopt de computer vast. OS --> WIN XP PRO

Imiddels de kaart in een ander laptop getest daar doet deze het wel. OS --> WIN XP PRO.

Bij de Compaq:

Veilige modus opgestart en software opnieuw install --> zonder succes
Via Normaal start ook maar ook zonder resultaat

Kunnen jullie mij aub helpen wat er precies hier aan de hand zou kunnen zijn

Alvast bedankt

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-02 19:04

ST10©DE

Dus.............

Ff alle update's draaien van de compaq/hp site. Ik had het met mijn n1020v ook icm een d-link dwl-g650+. Na het updaten van alle drivers niet meer.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• mrshaif
Paulusje schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:43:
Ff alle update's draaien van de compaq/hp site. Ik had het met mijn n1020v ook icm een d-link dwl-g650+. Na het updaten van alle drivers niet meer.
Bedankt voor je reactie, wat voor update heb je voornamelijk gedraaid.

• The Gamblers
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:24
Evo N1020V ?? Ik hoop van harte dat het bij jou wel goed gaat. Je moet deze download's installeren http://h18007.www1.hp.com...us/locate/64_5178.html#34 en daaarna kun je de driver van je wireless doen. Bij mij ging dat goed. Echter heb ik nu last vaneen schokkende muis die ik met geen mogelijkheid goed krijg.

Console Guy

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Om je nog verder even een hart onder de riem te steken: Ik heb in mijn N1005v diverse pogingen gedaan om een Zyxel G200 (meen ik) aan de reutel te krijgen, maar is me nooit gelukt... Lijkt wel of die dingen iets tegen draadloos hebben. Ik draai alleen op 11 Mbit.

Sign here against sigs

• The Gamblers
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:24
Het gaat hem niet om draadloze. De chipset die de PCMCIA aanstuurt heeft problemen met windows, of andersom :)

Het betreft dan de Texas Instruments PCI-4410 cardbus controller. Door de updates van Compaq te installeren verandert er iets waardoor het ineens wel werkt.

Console Guy

• mrshaif
Beste mensen

Bedankt voor jullie reactie. Ik ben erachter gekomen dat de PCMCIA ingang van Compaq best wel moeilijk doet om een Plug and Play hardware te herkennen, nadat ik alle update gerund had. Als je gebruik maakt van de PCMCIA ingang van Compaq kan je liever Plug and Pray _/-\o_ uitvoeren.

Dus ben ik overgestapt naar een USB aansluiting die wel naar behoren werkt maar dan een ander merk, want ik heb toen een ander PCMCIA kaart geprobeerd ook hier liep deze vast :(

Maar inmiddels is het probleem opgelost, bedankt voor jullie reactie

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08
Zonde voor het kaartje, heb je wel geprobeerd die update te doen zoals mensen hier aangaven? Wellicht is het interessante info voor andere mensen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 18:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > CSL (met titel edit)

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1