Asus L3800s moederbord

Pagina: 1
Acties:

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Hello Tweakers,

Mijn mooie Asus L3800s notebook is kapot.
Afbeeldingslocatie: http://img.clubic.com/photo/00056840.jpg
Ik kreeg hem niet meer aan. Heb hem ter reparatie op laten sturen naar Asus Tek in Emmen, kreeg later een mailtje over wat de kosten zouden zijn om mn laptop te repareren.

478,81 euro!

Het probleem (plug van de adapter -oplader- is kapot, is geintergreerd dus het moederbord moet eigenlijk worden vervangen)

Ik vind dit te veel geld, ik geloof ook niet dat het moederbord de prijs van een nieuwe laptop waard is. Weet iemand waar ik de moederbord van een Asus L3800s notebook kan vinden? wat de kosten zijn? Ik kan er namelijk niets over vinden, ik vertik het ook om het voor zo een groot bedrag te laten repareren. Desnoods verkoop ik dat ding gewoon.(kan ik toch net zo goed nieuw kopen?)

vanpeltje

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Laptop mobo's zijn haast niet los aan te komen, zo'n connector echter wel.

Je zult zelf aardig wat soldeer skills nodig moeten hebben, wil je er een andere connector er op solderen. Al dan wel/niet op de tweakers manier!

Ik denk zelf dat dat de beste oplossing is!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-12-2025

_AvA_

en dat ben zo.

FiXeR.nl schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:01:
Laptop mobo's zijn haast niet los aan te komen, zo'n connector echter wel.

Je zult zelf aardig wat soldeer skills nodig moeten hebben, wil je er een andere connector er op solderen. Al dan wel/niet op de tweakers manier!

Ik denk zelf dat dat de beste oplossing is!
Inderdaad, en wat heb je te verliezen?

Garantie...

Droogkloot.

Verwijderd

voor 20€zet ik u die connector daar wel op zulle jezus 500€voor het mobo alleen kan nooit

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:08:
voor 20€zet ik u die connector daar wel op zulle jezus 500€voor het mobo alleen kan nooit
500€ kan wel degelijk! Omdat meestal op het mobo het CPUtje zit vast gesoldeerd.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:08:
Ik beschik niet over de skills, ik dacht er meer aan om mn laptop gewoon zo op marktplaats/speurders te zetten (ongerepareerd moederbord)

Helaas moet ik wel 75 euro (transport/administratie/arbeids-kosten) betalen om het hem terug te krijgen.

ace2k4, kan je ervoor zorgen dat die connector het weer goed doet?

vanpeltje

Pagina: 1