Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dochter van 12 wil graag een mobiel met een camera. En als het ff kan ook nog een klap- of schuifmodel. Dat gaat niet lukken, dacht ik, want het budget is maximaal 100,-

Nu zag ik toevallig ergens dat Qick (www.qick.nl) modellen heeft van Sagem: o.a. de MyZ5 (schuif voor 100,-) en de Myc5-2 en MyC4-2 (klap voor 80,-).

Maar... ik heb nog nooit van Qick gehoord en Sagem komt mij ook niet echt bekend voor... Is dit goedkope instaprommel? Of kan mijn dochter gerust zo'n mobiel kopen? En is Qick een beetje normaal wat tarieven betreft? Ik kan geen info vinden op diverse vergelijkingssites, dus...

Namens mijn dochter alvast bedankt voor de hulp! :)

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 18:07
Sagem is een goed merk hoor. Bestaat al lang. De coca cola gsm's van een 6tal jaar terug waren van sagem.

Suc6

Toen ik 12 was speelde ik nog met mijn lego blokken ipv smsjes te sturen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door kokorico op 17-03-2006 21:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
LOL Ja, ik had ook andere hobby's. ;) Maar het is mooi om te horen dat Sagem okay is. Alhoewel het tegenwoordig natuurlijk niet erg belangrijk is of een merk goed is: men vindt het belangrijker of een merk cools is... Ik vraag me af of Sagem wel hip genoeg is. ;) Maar de MyZ5 ziet er leuk uit dus wie weet wordt dat 'm wel. Alhoewel ik dan ook nog ff moet achterhalen of Qick wel okay is!

Verwijderd

Qick is een goedkope provider die mikt op de jeugd. Sms'en voor 8 cent en bellen voor 35 cent. Opwaarderen kan al vanaf 5 euro. Dit omdat jeugd met alleen zakgeld anders niet zo gauw kan opwaarderen. Tevens kan je een gratis sms versturen met "bel me, mijn beltegoed is op" als je geen bel tegoed hebt. Je belt via het Telfort netwerk.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Qick is van BelCompany en zit op het netwerk van Telfort, niets mis mee verder, ze doelen op de wat jongere gebruiker (lees: 9 t/m 18jr) je kan vanaf 5 eurie opwaarderen en als je out of beltegoed bent kun je een gratis smsje sturen naar de persoon die je wilt bereiken.

Edit: Zie ook hireboven.

Sagem is dacht ik ook een docherbedrijf van Nokia

en tegenwoordig is vrijwel alles: Made in China/Taiwan/Japan

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Verwijderd

Topicstarter
Okay, klinkt goed voor mijn dochter van 12. ;) Maar eh... is 35 voor een gesprek niet veel...? Klinkt niet echt goedkoop....Dat gratis sms'je is wel handig. Als ik die prijzen zo zie kan ze sowieso beter voortaa sms'en. ;) Dat van die 5 euro beltegoed is inderdaad ook wel erg handig. Wat mij betreft wordt het een van deze. Maar ja, dochterlief moet natuurlijk zelf beslissen. )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 23:07 ]

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 23:45
In mijn ogen is Sagem WEL goedkope instap"rommel". Maar dat wil niet zeggen dat ik het je afraad, die telefoon doet het ongetwijfeld prima, en het is helemaal niet erg om met een lastig menu om te leren gaan. Sterker nog, dat is best handig om te kunnen :)

Over de bel prijzen, ik weet niet of er een simlock op die telefoon zit (kleine providers hebben dat soms niet). Als hij simlockvrij is kan je er natuurlijk een goedkopere prepaid of abo simkaart instoppen.
Pagina: 1