Mijn laptop en pc's zijn met een router met elkaar verbonden en op alle pc's en de laptop draait XP Pro sp2. Van pc naar pc is het geen probleem om met de computernaam het overzicht van de gedeelte bronnen te krijgen, maar op de laptop (en naar de laptop) is het niet mogelijk om de comp.naam te gebruiken. Het aller vreemdste van het probleem vind ik nog wel dat ik met de desbetreffende IP-adressen WEL verbinding kan maken met - en naar de laptop.
Als ik mijn windows-recovery gebruik en de laptop herstel naar een herstelpunt, is het probleem tijdelijk weg. Na een aantal dagen komt het helaas elke keer terug. In die tijd heb ik niks veranderd aan de firewall etc.. Maar denk niet dat dit iets uit zou maken, ip benadering werkt immers wel, pingen ook...
Wie-o-wie heeft een idee?
Als ik mijn windows-recovery gebruik en de laptop herstel naar een herstelpunt, is het probleem tijdelijk weg. Na een aantal dagen komt het helaas elke keer terug. In die tijd heb ik niks veranderd aan de firewall etc.. Maar denk niet dat dit iets uit zou maken, ip benadering werkt immers wel, pingen ook...
Wie-o-wie heeft een idee?