Toon posts:

driver gezocht voor Guillemot t-leader 3d (windows xp)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb hier een guillemot t-leader 3d gamepad voor 2 euro op de kop getikt.
ik zelf heb windows xp op mijn pc staan, en ik zie dat er voor deze gamepad alleen
maar drivers zijn voor windows 95 en 98. hier een plaatje van de gamepad:

Guillemot T-leader 3d
------------------------------
Afbeeldingslocatie: http://images.ciao.com/ifr/images/products/normal/043/product-566043.jpg

hij heeft dus een d-pad, een analoge pad, 6 knoppen op de voorkant, een L en R knop en nog eentjuh in het mdiden achter. het is een exacte kopie van een nintendo 64 gamepad.
nu wil ik deze in windows XP laten werken, en ik vroeg me af of iemand een driver er voor weet
die ik in de plaats kan gebruiken, of dat er een andere optie is?

hij zit aangesloten op de gamepoort van mijn geluidskaart.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Als het op je gameport zit, heb je geloof ik geen drivers nodig. Windows heeft standaard toch ook een bepaalde ondersteuning voor gamepads ?

Verwijderd

Topicstarter
met deze dus wel. het is een game pad met een d pad en analog, dus 4 assen en 9 knoppen
normaliter heb je wel een driver hiervoor, maar bij deze dus net niet. ik zou het kunnen proberen.

ik heb wel een firestorm digital 2 en heb hem op de usb poort. deze herkende hij wel, maar ook niet de naam. wel dattie 12 knoppen heeft. wat ik evt. zou kunnen proberen is een converter kabel van gameport naar usb, en dat hij het dan kan herkennen.

maar een pc zaak zei al dat dat niks uit zou maken.

maar het is de enigste gamepad die exact is zoals de n64 pad. maar ik heb geen zin om windows 98 weer te moeten installeren.