5950X // 32GB DDR4-3000 // Gigabyte B550 Aorus Elite V2 // RX7900XT // 5TB M.2 + 47TB HDD
Ik kan van je post niet veel chocolade maken, maar wat ik er uit begrijp is dat je iets vaags hebt gehoord (wie wat waar, bron zou leuk zijn!) over het vergelijk tussen twee setjes goed mem van OCZ.
Het lijkt mij dat op inet toch wel een vergelijk tussen deze twee producten te vinden zou moeten zijn. (Vergeef me ik ben te lui nu om voor je te zoeken.)
Wat bedoel je met je laatste opmerking:
Het lijkt mij dat op inet toch wel een vergelijk tussen deze twee producten te vinden zou moeten zijn. (Vergeef me ik ben te lui nu om voor je te zoeken.)
Wat bedoel je met je laatste opmerking:
Dat kan ik even niet volgen.Wat me namelijk ook dwars zit is de maximale stabiele snelheid van de Platinum series (DDR550).
Powered By C8H10N4O2
Verwijderd
De snelheid is ook maar 500MHz , dus als je er 50 meer uit kan halen is dat toch niet slecht ??Chrono Trigger schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:59:
Hey medetweakers!
Ik heb sinds februari mijn setje van OCZ geheugen aangeschaft. Jawel, de "legendarische" OCZ EB DDR500 PC4000 2x1024MB Platinum Edition Dual Channel Kit)! Maar ik heb geruchten gehoord dat deze minder presteerd dan de nieuwere Gold XTC serie. Ik heb ook verder nauwlijks benchmarks kunnen vinden dus ik vroeg me af of er iemand was die meer verstand heeft van dit "Platinum vs. Gold XTC"-situatie. Als de Gold XTC namelijk beter presteert kan ik die nog ruilen voor m'n huidige reepjes. Wat me namelijk ook dwars zit is de maximale stabiele snelheid van de Platinum series (DDR550).
Het geheugen zit dan ook al aardig aan ze max. met die lage latency's !!
Ik heb zelf de ' gewone ' 2x1 GB pc 4000 3-4-3-8 van OCZ en deze doen max. 280 MHz ( 560DDR )
Verwijderd
En ik heb 1x 1024mb COZ Platinum 2-3-2-5 DDR400 en die doen @ 270MHz 2.5-3-3-5 @ 2.8V. Gewoon binnen garantie dus.