Het volgende is het geval:
Elke week krijg ik via mail een weekrooster van mijn planning.
Het is een HTML export uit het planning programma Prompt.
Elke week zit ik braaf dit rooster over te typen in mijn Outlook agenda.
Ik zou het handig vinden om een bestandje te krijgen wat ik kan importeren in Outlook,
maar helaas heeft Prompt hier geen mogenlijkheden voor.
Nu gebruik ik als HTPC gbpvr welke de gids data haalt uit een xml bestand
welke is gegenereerd met tvgidstoxml. Tvgidstoxml haalt de benodigde data van, je raad het al,
tvgids.nl. Hieruit begrijp ik dat een html bestand te 'converteren' is naar een ander formaat, wellicht
bruikbaar door Outlook.
Zou ik nu mijn weekrooster ook op een soortgelijke manier kunnen 'leegtrekken' ?
Ik heb nog niet zo lang gezocht op google en GOT, dit omdat ik de terminologie van dit
onderwerp niet ken... ik weet dus gewoon niet waarnaar ik moet zoeken.
Ik vraag dus ook niet om een kant en klaar scriptje of een makkelijke link, maar ik ben
meer op zoek naar iemand die mij kan helpen zoeken.
Als er mensen zijn die een voorbeeld van zo'n html bestand willen bekijken om te kijken of het
uberhaupt mogenlijk is dan post ik deze graag.
Elke week krijg ik via mail een weekrooster van mijn planning.
Het is een HTML export uit het planning programma Prompt.
Elke week zit ik braaf dit rooster over te typen in mijn Outlook agenda.
Ik zou het handig vinden om een bestandje te krijgen wat ik kan importeren in Outlook,
maar helaas heeft Prompt hier geen mogenlijkheden voor.
Nu gebruik ik als HTPC gbpvr welke de gids data haalt uit een xml bestand
welke is gegenereerd met tvgidstoxml. Tvgidstoxml haalt de benodigde data van, je raad het al,
tvgids.nl. Hieruit begrijp ik dat een html bestand te 'converteren' is naar een ander formaat, wellicht
bruikbaar door Outlook.
Zou ik nu mijn weekrooster ook op een soortgelijke manier kunnen 'leegtrekken' ?
Ik heb nog niet zo lang gezocht op google en GOT, dit omdat ik de terminologie van dit
onderwerp niet ken... ik weet dus gewoon niet waarnaar ik moet zoeken.
Ik vraag dus ook niet om een kant en klaar scriptje of een makkelijke link, maar ik ben
meer op zoek naar iemand die mij kan helpen zoeken.
Als er mensen zijn die een voorbeeld van zo'n html bestand willen bekijken om te kijken of het
uberhaupt mogenlijk is dan post ik deze graag.