Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Verwijderd
Dat is het dus niet. Ik kan nu even geen foto maken maar het is een blokje van 4x4x1 met aan een kant een VGA female connector. Verder staat er dus Inline IN9031 op. Verder is er niets aan te zien. Zou het een soort van monitor faker zijn ofzo?
Ik test het trouwens liever niet uit voordat ik weet wat het is, straks sloop ik wat.
[ Voor 10% gewijzigd door lemming_nl op 17-03-2006 21:56 ]
En niet alleen monitoren hoeven gebruik te maken van 15 pins D-Sub aansluitingen. Het kan natuurlijk ook een exterminator zijn van een stukje exotische hardware.
Het is zo telezen een exterminator tbv monitoren. Zie deze PDF en dan in de eerste alinea staat die er tussen.
[ Voor 32% gewijzigd door Schapie op 17-03-2006 21:59 ]
No signature found
Hij is uit een stuk gemaakt, dus hij kan niet open.Schapie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:56:
Heb je hem open gemaakt of niet ?
En niet alleen monitoren hoeven gebruik te maken van 15 pins D-Sub aansluitingen. Het kan natuurlijk ook een exterminator zijn van een stukje exotische hardware.
Wat kan je er dan mee? Is het alleen om de connector af te dekken of heeft hij ook nog een actieve functie?Schapie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:56:
Het is zo telezen een exterminator tbv monitoren. Zie deze PDF en dan in de eerste alinea staat die er tussen.
[ Voor 36% gewijzigd door lemming_nl op 17-03-2006 22:04 ]
Tja dat kan ik helaas niet uit de omschrijving opmaken. Waarnschijnlijk zitten er een paar weerstandjes in om het eea aftesluiten. En daar zal het wel mee gedaan zijn denk ik.lemming_nl schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:56:
[...]
Hij is uit een stuk gemaakt, dus hij kan niet open.
[...]
Wat kan je er dan mee? Is het alleen om de connector af te dekken of heeft hij ook nog een actieve functie?
No signature found