Toon posts:

[TV] Dummy LCD/Plasma TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn werk ben ik op zoek naar een dummy van een lcd of plasma tv. Aangezien wij het een beetje zonde vinden om in de winkel een echte lcd tv op te hangen maar wij eigenlijk er wel een nodig hebben. Het meubel is namelijk bedoeld voor plasma/lcd tv en kaal is ook maar kaal. Heeft iemand een idee waar deze te vinden zijn of welk bedrijf dummies kan leveren.

De zoektocht die ik en mijn collega hiervoor al hebben gedaan heeft tot nu toe weinig opgeleverd.

Hopelijk weet iemand wel een adresje of waar ik zoiets kan vinden...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Misschien bij de plaatselijke afval aflevertoko? Misschien hebben ze wel iets liggen wat uiterlijk niet al te veel schade heeft, maar intern stuk is en daaroom is ingeleverd?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Bel Samsung op en vraag of je een kapotte LCD TV mag overnemen. Desnoods voor een paar euro's.

Verwijderd

Topicstarter
Het mag eigenlijk helemaal geen schade hebben. Beetje jammer als in een interieur winkel zo'n ding schade heeft...

Maar ik zal morgen eens gaan kijken... Niet geschoten altijd mis...

Maar die dingen moeten toch gewoon wel leverbaar kunnen zijn,.... vroeger hadden ze bij de Ikea ook van die plastic dingen.. zoiets zoeken wij gewoon.. dus ja....

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34
Of bel de Ikea die hebben ook zat dummies en kunnen je vast wel doorverwijzen naar een leverancier van die dingen..

lol @ hierboven :D

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuut op 17-03-2006 17:20 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Sluuut schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:20:
Of bel de Ikea die hebben ook zat dummies en kunnen je vast wel doorverwijzen naar een leverancier van die dingen..

lol @ hierboven :D
offtopic:
Ik zie daar soms kleine kinderen die verbaast staan te kijken als de tv niet aangaat :'(

ontopic: Je kan idd het beste bellen naar sony/philips/samsung/whatever en ernaar vragen, die hebben dat vast wel.

Verwijderd

sluit een deal met een lokale audio/video leverancier
hij levert een scherm en plaatste het op jullie meubel,met een reclamebordje er onder
evt een dvd speler er op met een demo dvd...

een werkende tv levert meer kijkers....... :P
Pagina: 1