Toon posts:

Microsoft Office Pro 2003 All in One UPDATE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb moelijkheden met het updaten van Office 2003. Heb overal gezocht naar een oplossing maar kan het zijn dat ik alleen maar dit probleem ondervindt? Lijkt me sterk?
Op Windows internet update site krijg ik de updates te zien.
Die werden gedouwnload en vanaf toen krijg ik altijd de melding mislukt te zien als ik ze wil instaleeren. Als ik mij PC opstart dan worden ze beschouwd als gedouwnload wat ook het geval is en ga ik ze opnieuw probeeren updaten, maar hier gebeurt het ook het zelfde, MISLUKT.
Ik dacht doordat ik sommige niet benodigde updates verborgen heb staan op Windows update, dat ik die maar eerst moest instaleeren. Dat deed ik maar daarna is ook weer het zelfde liedtje. OK.
Ik ging dus bij Microsoft Office site en daar heb ik ook een scen uitgevoerd.
Daar werden ze weer aangetrofen als gedouwnload en ging ik ze uiteraad positef opgesteld, instaleeren. Ik kreeg ze weer niet geupdate. :(
Ik heb nu geen oplossing meer voor dan de hulp van onze tweakers.
Ik hoor het graag van iemand...

Groeten...

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 20:19
Je kunt de updates ook vinden op de office site. Dan als "losse" download. En uhm...een AIO versie (met die naam) van office. Bestaat die legaal wel? Misschien is dat het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Aschaton,

Ik heb de fout gevonden. Het liegt niet aan de AIO. Het ligt aan de drivers leters wijzigen.
Nadat ik Office had geinstaleerd heb ik paar partities verwijderd en opnieuw nieuwe letters toegekend. Daardoor heeft Office de oude onthouden en ni raakt hij in de waar, ik kreeg een code te zien.
Dus ik ga even op zoek naar de inhoud van de code en wellicht hoef ik niet alles opnieuw te instaleeren. Jeejte mina, ik heb zo mooi alles aangepast in de lay outs en nu weer opnieuw aanpassen. :( maar ja wat moet moet het, he.
In het geval dat iemand een makkelijke oplossing weet door het bewerken van het register dan hoor ik het wel.

Groeten allemaal..

Verwijderd

Is je probleem opgelost? ik heb namelijk precies hetzelfde. Ook al mijn updates mislukken. Kan je anders uitleggen hoe je dit precies opgelost hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon uit de software verwijderen.
Daarna opnieuw instaleeren waarna vervolgens alle updates kan douwnloaden en toepassen.

Groeten..