Dit is iets wat mij al langer opvalt en waar ik mij aan erger. Topics waar men zich afvraagt wie er schuld heeft en welke verzekering al zal moeten betalen. In die topics lopen de meningen vaak uiteen en worden er verschillende visie's geuit. Maar wat koop je er voor? Helemaal niks toch? Het is toch een verzekeringskwestie? Het komt uit eindelijk aan op de verzekeringsmaatschappijen en hun oordeel. Zij zijn immers die wel of geen uitkering doen bij een schade, niet de users op GoT. Ook betreft het veel vragen die met één simpel telefoontje richting de verzekeringsmaatschappij wordt beantwoord. Dan heb je een duidelijk antwoord van de partij die er uit eindelijk over gaat. De antwoorden die je krijgt hier op GoT zijn buiten het feit dat ze uiteen lopen ook nog eens niet het antwoord waar je op kunt bouwen.
Waarom worden dergelijke topics niet op slot gegooit met de mededeling dat men zich moet wenden tot hun verzekeringsmaatschappij? Het zijn overbodige discussie's die 0,0 resultaat bieden op de gestelde vraag en echt geen meerwaarde hebben voor het forum.
Voorbeelden:
ongeluk op parkeerplaats, beide achteruit, wie schuldig ?
[rml][ Ongeluk] Wie is schuldig[/rml]
Aanrijding Auto -> fiets
Ongeluk gehad, wie draait er op voor de schade?
[rml][ autorijden] rond rijden met moeder's verzekering?[/rml]
Auto ongeluk...Dekt de verzekering dit of niet?
Advies gevraagd bij aanrijding
[rml][ verzekering] ben ik aansprakelijk?[/rml]
Verzekering, tand uit de mond
Enz. enz...
Waarom worden dergelijke topics niet op slot gegooit met de mededeling dat men zich moet wenden tot hun verzekeringsmaatschappij? Het zijn overbodige discussie's die 0,0 resultaat bieden op de gestelde vraag en echt geen meerwaarde hebben voor het forum.
Voorbeelden:
ongeluk op parkeerplaats, beide achteruit, wie schuldig ?
[rml][ Ongeluk] Wie is schuldig[/rml]
Aanrijding Auto -> fiets
Ongeluk gehad, wie draait er op voor de schade?
[rml][ autorijden] rond rijden met moeder's verzekering?[/rml]
Auto ongeluk...Dekt de verzekering dit of niet?
Advies gevraagd bij aanrijding
[rml][ verzekering] ben ik aansprakelijk?[/rml]
Verzekering, tand uit de mond
Enz. enz...
[ Voor 7% gewijzigd door Han op 17-03-2006 16:51 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.