Toon posts:

Gmail >> kan geen mail meer versturen

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
kan de laatste paar dagen geen mail meer versturen.
wie heeft dit ook en weet iemand mischien een URL voor een (hobby) pagina waar de
status van de mail server kan worden bekeken

de foutmelding die ik krijg gaat over de SMTP server dat hij GEEN ssl verbindingen ondersteund.
als de verbinding eerst wel heeft gewerkt dan moet ik contact op nemen met me ISP

gisteren had ik dit ook later deed hij het weer, en nu weer hetzelde probleem.

begin steeds meer te balen van Gmail

Verwijderd

Ik gebruik gmail i.c..m. Opera, en het viel mij ook op de de smtp server regelmatig kuren vertoond.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:42:
Ik gebruik gmail i.c..m. Opera, en het viel mij ook op de de smtp server regelmatig kuren vertoond.
nu de laaste paar dagen ? of algemeen ?
ik weet ook een ( buitenlands) domain als je daar een mail een stuurt komt het NOOIT aan .....

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:22:
begin steeds meer te balen van Gmail
Zolang het nog beta en gratis is heb je mijns inziens weinig reden tot klagen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:51:
[...]

Zolang het nog beta en gratis is heb je mijns inziens weinig reden tot klagen...
zit wat in maar je kan (voor zo ver ik weet) nergen iets terug vinden als er problemen zijn.
dus dan voel je redelijk machteloos.

weet jij een goed alternatief ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:44:
[...]

nu de laaste paar dagen ? of algemeen ?
ik weet ook een ( buitenlands) domain als je daar een mail een stuurt komt het NOOIT aan .....
Sinds een kleine 2 weken weigert hij regelmatig de mail gelijk te verzenden. Uiteindelijk verzendt hij wel, maar het duurt altijd ffkes; 5 - 15 minuten.

Voor die 2 weken verzond hij het bericht altijd gelijk. Nu krijg ik een error mbt de smtp server.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan helemaal geen mail meer versturen op het moment 8)7
foutmelding blijft terug komen

Verwijderd

Hier doet ie het gelijk :) ff naar mezelf gemailed (2e gmail adres)

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 15:20

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik heb geen enkel probleem met gmail, afgezien van het feit dat de hele service zo nu en dan niet te bereiken is. Maar dat laat ik dan maar onder het kopje "beta" vallen. Verder komt elk door mij verstuurde mailtje keurig aan op de plaats van bestemming.

(Gebruik je soms meerdere gmail accounts vanaf 1 IP ?, daar heb ik ook wel eens problemen mee gehad.)