Toon posts:

Duitse games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon nu tijdelijk voor stage in Duitsland en heb mijn PS2 meegenomen.
Nu wil ik hier ook weleens een game kopen, maar achterop alle games staat een klein duits vlaggetje (net zoals hier in nederland dus een nederlands vlaggetje).
Nu vraag ik mij af of deze games dan wel in het engels zijn, aangezien hier op tv ook alles wordt vertaald naar duits. Ik heb namelijk geen zin in duitse games :)

bonusvraag:
Welke is beter: Het enigzins verouderde Virtua Fighter 4 Evolution of het nieuwere Tekken 5. Het moet eigenlijk ook singleplayer enigzins houdbaar zijn.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zijn er daar niet winkels als E-Plaza, die ook gewoon engelse games verkopen? In Nederland kun je bij zulk soort winkels vaak ook wel games in het Engels kopen, die er alleen in het Nederlands zijn normaal gesproken.. Anders kun je natuurlijk altijd eventjes lief vragen of ze er een voor je kunnen bestellen...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik denk dat die games netjes in het Duits zijn gemaakt. Vroeger was dat met de PC spellen ook zo. Vraag het voor de zekerheid aan een medewerker?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tekken 5!!!

Wat is dat hierboven? :? En nu weer weg? 8)7

[ Voor 101% gewijzigd door SinergyX op 17-03-2006 15:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 23:48
Niet vergeten dat agressie in duitse games beperkt is tov dezelfde game in andere landen. Bloed heeft in duitsland vaak een andere kleur, groen ofzo. Vraag evt naar de verschillen met andere versies.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is best gaar.
Ik zal blij zijn wanneer ik weer in Nederland ben :P

Zal eens rondkijken of ik ergens een engelse versie kan vinden. Mijn oude VF4 die ik in nederland gekocht heb was ook een UK versie (die dvd is nu dus kapot, en heb een vervangend vechtspel nodig).

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:00:
Dat is best gaar.
Ik zal blij zijn wanneer ik weer in Nederland ben :P

Zal eens rondkijken of ik ergens een engelse versie kan vinden. Mijn oude VF4 die ik in nederland gekocht heb was ook een UK versie (die dvd is nu dus kapot, en heb een vervangend vechtspel nodig).
Hebben ze hier in nederland geen webwinkels die ook naar duitsland verschepen? Of kost dat teveel?

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Gezien het feit dat Duitsers zo'n beetje alles nasynchronizeren wat los en vast zit zullen ze zelfs games wel verpesten. :r

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 17-03-2006 16:26 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Darth Malak schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:26:
Gezien het feit dat Duitsers zo'n beetje alles nasynchronizeren wat los en vast zit zullen ze zelfs games wel verpesten. :r
Nasynchronisatie is niet eens het enige wat ze doen bij spellen, meer dan eens is het daar voorgekomen dat 'mensen' in spellen vervangen zijn door zombies die groen bloed hadden, omdat het anders te geweldadig zou zijn :X

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 18-03-2006 10:50 ]

The devil is in the details.

Pagina: 1