Ik hebben gezocht maar niet de info kunnen vinden die ik wilde hebben.
Op dit moment heb ik 5.5TB in mijn hoofd computer zitten.. ik wil verder gaan uitbreiden maar dan extern.. Ook zou ik het mooi vinden dit te kunnen combineren met een klein servertje.
Ik was aan het denken aan de LaCie Etherdisk aangezien deze betaalbaar is.
**LaCie Ethernet Disk 1 TB
Creëer meer opslagruimte op het netwerk van uw kantoor, voor het uitwisselen van belangrijke bestanden, back-up van essentiële data en het archiveren van uw mappen, met de LaCie Ethernet Disk. Hij is nu verkrijgbaar met een Gigabit-ethernetinterface en geeft fileservers de ruimte door te zorgen voor onafhankelijke, stand-alone opslag, toegankelijk voor iedereen op het netwerk. De LaCie Ethernet Disk kan worden gedeeld door wel 25 gebruikers tegelijk en kan ook van op afstand worden aangesproken via het web (http of ftp). Gebruik het beheerprogramma met webinterface, met een keuze uit verschillende talen, voor gemakkelijke configuratie. Vanwege het robuuste ontwerp van aluminium kan er een monitor of andere apparatuur op staan en past hij in een 19-inch rek.
Voordelen voor de gebruiker:
Aangestuurd door Windows® XP Embedded
Vier Hi-Speed USB 2.0-poorten voor capaciteitsuitbreiding
Toegangsbeheer: verschillende uitwisselingsniveaus, groepen en gebruikersbevoegdheden
Compatibel met Windows, Mac, Linux en UNIX

SpecsAlternatievenAccessoiresGebruikerservaringen
Harde schijf
Intern
Rotatiesnelheid 7200 RPM
Opslagcapaciteit 1000 GB
Omvang buffer 8 MB
Processor VIA C3 800Mhz
Type geheugen DDR
Harde schijf-interface Gigabit Ethernet
Verbindingsmogelijkheden
Aansluitingen 4 x Hi-Speed USB - 4 PIN USB Type A
1 x VGA - 15 pin HD D-Sub (HD-15)
1 x keyboard - 6 pin mini-DIN (PS/2 style)
1 x mouse - 6 pin mini-DIN (PS/2 style)
1 x Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45
1 x Ethernet 1000Base-T - RJ-45
Gewicht en omvang
Afmetingen B x D x H 430 x 430 x 45 mm
Gewicht 9350 g
**
Heeft misschien iemand ervaring met deze?
Ik zou graag willen weten hoeveel geluid hij produceerd, en hoeveel stroom hij verbruikt..
Er zit een Via CPU in.. dus veel kan ik het toch niet zijn???
Misschien zal hij hooguit voor de HDDs veel lawaai maken?
Op dit moment heb ik 5.5TB in mijn hoofd computer zitten.. ik wil verder gaan uitbreiden maar dan extern.. Ook zou ik het mooi vinden dit te kunnen combineren met een klein servertje.
Ik was aan het denken aan de LaCie Etherdisk aangezien deze betaalbaar is.
**LaCie Ethernet Disk 1 TB
Creëer meer opslagruimte op het netwerk van uw kantoor, voor het uitwisselen van belangrijke bestanden, back-up van essentiële data en het archiveren van uw mappen, met de LaCie Ethernet Disk. Hij is nu verkrijgbaar met een Gigabit-ethernetinterface en geeft fileservers de ruimte door te zorgen voor onafhankelijke, stand-alone opslag, toegankelijk voor iedereen op het netwerk. De LaCie Ethernet Disk kan worden gedeeld door wel 25 gebruikers tegelijk en kan ook van op afstand worden aangesproken via het web (http of ftp). Gebruik het beheerprogramma met webinterface, met een keuze uit verschillende talen, voor gemakkelijke configuratie. Vanwege het robuuste ontwerp van aluminium kan er een monitor of andere apparatuur op staan en past hij in een 19-inch rek.
Voordelen voor de gebruiker:
Aangestuurd door Windows® XP Embedded
Vier Hi-Speed USB 2.0-poorten voor capaciteitsuitbreiding
Toegangsbeheer: verschillende uitwisselingsniveaus, groepen en gebruikersbevoegdheden
Compatibel met Windows, Mac, Linux en UNIX

SpecsAlternatievenAccessoiresGebruikerservaringen
Harde schijf
Intern
Rotatiesnelheid 7200 RPM
Opslagcapaciteit 1000 GB
Omvang buffer 8 MB
Processor VIA C3 800Mhz
Type geheugen DDR
Harde schijf-interface Gigabit Ethernet
Verbindingsmogelijkheden
Aansluitingen 4 x Hi-Speed USB - 4 PIN USB Type A
1 x VGA - 15 pin HD D-Sub (HD-15)
1 x keyboard - 6 pin mini-DIN (PS/2 style)
1 x mouse - 6 pin mini-DIN (PS/2 style)
1 x Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45
1 x Ethernet 1000Base-T - RJ-45
Gewicht en omvang
Afmetingen B x D x H 430 x 430 x 45 mm
Gewicht 9350 g
**
Heeft misschien iemand ervaring met deze?
Ik zou graag willen weten hoeveel geluid hij produceerd, en hoeveel stroom hij verbruikt..
Er zit een Via CPU in.. dus veel kan ik het toch niet zijn???
Misschien zal hij hooguit voor de HDDs veel lawaai maken?