Toon posts:

[MCE 2005] TV zenders van windows xp mediacenter back-uppen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk dat ik mijn zenders van mijn mediacenter pc kan back-uppen? ik wil mijn windows opnieuw gaan instalerenen heb geen zin om al die zenders er weer in te gaan zetten, is hier een tool voor?

en ja heb al over dit forum heen gesurft :*)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 13:58 . Reden: typfout ]

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 14:00

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Media Center 2005 neem ik aan? Die vindt al je zenders vanzelf op basis van postcode en kabel-provider. Werkt voor heel nederland, maar zou kunnen dat ie je postcode niet begrijpt, probeer dan een postcode in de buurt.

Verwijderd

Topicstarter
jupzz dat weet ik, maar dan komt ie met 138 zenders aanzetten en daar heb ik niet zo'n zin in ik gebruik maar 32, de anderen zijn of slecht beeld of sneeuw

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je slechtbeeld of sneeuw krijgt lijkt het eerder of je MCE die detectie van zenders laat doen ipv de postcode in te vullen, maar voor je eigenlijke vraag - je zou eens in je registry onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center kunnen kijken of je iets tegenkomt wat er op lijkt? :)

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 14:35

Willem2

Ω is futile

H:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\eHome\

Onder EPG volgens mij

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

Topicstarter
ik had ged8 dat er wel ergens een programma was dat dat laon backuppen, had ik dat ff fout ;(

maar ik kan ook gewoon de key in het register naturlijk bewaren en na een herinstalatie van windows weer terugzetten
Pagina: 1