Nike Sport Armband voor iPod Nano

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
He

ik weet niet zo goed waar ik deze moet plaatsen, maar het Apple-'hoekje' leek me de meest geschikte plek voor m'n vraag.

Ik heb een beetje op de website van Apple gekeken naar accesoires voor m'n iPod. Ik neem sowieso een iPod Radio Remote voor m'n iPod Nano, maar die kost 55 euro, excl. verzendkosten. En ik had een tijdje geleden ook al de Nike Sport Armband [ http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6234042/wo/aV3WdjRLpFVf2giXPeP1DZk4Oi6/8.SLID?pn=0&mco=251463A4&nclm=ArmbandsiPod] (zie bijna onderaan) gezien. Deze is echter in verschillende maten te verkrijgen, namelijk klein/medium en medium/groot. Er staat echter nergens hoe je kunt weten welke maat je moet nemen. Bijv een armomtrek ofzo, dat zou het al duidelijker maken.
Dus ik vraag me af of iemand deze al heeft en welke maat ze hebben genomen bij de omtrek van hun arm??

Alvast bedankt!!

[ Voor 14% gewijzigd door rob1985 op 17-03-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

logisch denkwerk helpt hierbij wel lijkt me, de grote maat is voor de middelgrote tot grote armen, de kleine voor de kleinste tot het midden. vergelijk jezelf met een spierbundel en een baby en kijk waar je ertussenin zit. houd evt, rekening met de spieren die je nog wilt kweken

de band van Apple zelf is trouwens ook erg goed, ik heb voor mijn Shuffle de Apple armband gekocht, zit prima en verstelbaar genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
hehe, zo ver was ik zelf ook al wel gekomen. Het wordt pas moeilijk als je moet vaststellen wat groot is :P Klein snap ik wel, maar wat noemt Apple groot? Is dat bodybuilderstijl of gewoon wat dikkere armen?

Stel dat je verkeerde maat besteld, kun je dat dat gewoon ruilen bij Apple?