Toon posts:

Volumeregelaar Creative P580

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Door een onhandigheidje is mijn volumeregelaar (los kastje wat volume en basvolume regelt) van het 5.1-systeem Creative P580 gesneuveld. Ik moet dus een nieuwe aanschaffen. Echter kan ik niet te weten komen hoe ik zo'n ding kan aanschaffen. Een winkelier hier weet er niks over en verwijst me naar Creative, maar op hun beurt reageren zij niet op een vraag daarover. Iemand zoiets al eens aan de hand gehad en weet waar dat te bestellen?

Dank.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou als ik jou was even met Paradigit bellen. Ik heb zelf ook een p580 die ik in zijn geheel teruggebracht heb destijds (1 speaker kraakte, kreeg meteen een hele nieuwe set :+ ). Dus wellicht hebben ze een losse op voorraad liggen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Mischien even de importeur bellen van Creative in Nederland die kan er mischien wel aan komen of althans vertellen hoe je daar aan komen.

Verwijderd

Topicstarter
Paradigit verwijst me naar Creative. Bel ik met Creative, word ik niet geholpen omdat het product ouder dan zestig dagen is. The kriek: weet jij misschien wie de importeur van Creative in Nederland is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:45:
Paradigit verwijst me naar Creative. Bel ik met Creative, word ik niet geholpen omdat het product ouder dan zestig dagen is. The kriek: weet jij misschien wie de importeur van Creative in Nederland is?
Nope weet ik niet kan hem ook niet vinden in merkenregister althans dan kom ik uit bij www.w-cair.nl mischien creative bellen om te vragen of zij de importeur weten.

Verwijderd

Ik ben benieuwd!
Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad, en ik via geen enkele weg een nieuwe volumeregelaar krijgen. Ik heb er maar 1 gekocht via marktplaats.
Succes en ik volg je op de voet...
Pagina: 1