[php] oude database importeren.

Pagina: 1
Acties:

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-08 19:13
Goedendag, ik heb een vraagje over het terugzetten van een database van de ene host, naar de andere host. We zijn namelijk net verhuist maar het probleem is dat onze nieuwe host php versie : 4.4.0 gebruikt en onze oude host : 4.3.9. Als ik mijn mysql tool wil runnen krijg ik een hele hoop fouten. Als ik dan kies voor ignore all en hem een tijdje uit laat ratelen, zie ik na afloop in phpmyadmin dat de database nog steeds helemaal leeg is. Geen enkele query is dus voltooid.
Heeft iemand wat tips voor me om dit op te lossen. Ik heb op diverse php sites gezocht maar ik wordt daar niet veel wijzer van.

schuimpie

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat krijg je dan precies voor foutmelding?

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
Waarom geen phpMyAdmin dump ex- / importeren? aangezien je daar toch gebruik van maakt.
En idd welke fouten krijg je precies? Ik heb nl. geen kristallen bol ;)

En weet je zeker dat het aan php ligt? Kan nl. ook een versie verschil zijn in mysql

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-08 19:13
Hij kan elke query die in de dump zit niet uitvoeren. Heb deze met een mysql tool gemaakt omdat ik probs had met backuppen via phpmyadmin. Ik gebruikte deze tool ook altijd om te restoren en no problemo's gehad. Echter nu wel.

schuimpie

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:28
Het zou fijn zijn als je met specifieke foutmeldingen kwam zodat we echt mee kunnen denken :)

Als je phpMyAdmin graag gebruikt is het misschien handig om te weten dat je bij het exporteren dan kunt aangeven met welke MySQL versie de export compatibel moet zijn.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is