Hallo mensen,
Ik was vanochtend aan het bellen met de doktor op skype, toen ineens het verdacht stil werd. De tijd liep door in skype maar mijn skype doro usb telefoon, was verdacht stil...
Ik kon niet meer ophangen, en heb skype in zijn geheel moeten afsluiten.
Na het opnieuw opstarten van skype, kon ik niet meer inloggen.
Ik denk ik wacht even 5 minuutjes, maar het zelfde resultaat.
Nou toen dacht ik, ik probeer skype opnieuw te installeren, maar dat lost het probleem dus niet op. Computer opnieuw opgestart -probleem blijft
router gereset -probleem blijft
Als ik probeer inteloggen krijg ik heel even het inlog scherm en dan valt die gewoon weer terug naar de inlog pagina waar je het password in moet voeren.
Ik krijg skype met geen mogelijkheid meer aan de praat, en ik kan niks relevants vinden op het net of got over dit probleem.
Is de service down? (heb ik nog nooit meegemaakt) hebben meer mensen dit?
Of ligt het probleem echt hier. en wat kan ik er aan doen.
System specs alhoewel me dat niet belangrijk lijkt:
Windows xp sp2
skype versie 2.0.0.97
amd x2 3800+
2gb ddr 400
gb k8n sli
gb 6800gs sli
doro skype usb telefoon.
Internet setup: onboard lan gekoppeld aan speedtouch 510 multi pc modem.
Alvast bedankt.
edit: typo's
[edt] net me password verander op skyp.com, en nu krijg ik de melding dat mijn password niet meer klopt terwijl ik een copy/paste doe
[/edit]
Ik was vanochtend aan het bellen met de doktor op skype, toen ineens het verdacht stil werd. De tijd liep door in skype maar mijn skype doro usb telefoon, was verdacht stil...
Ik kon niet meer ophangen, en heb skype in zijn geheel moeten afsluiten.
Na het opnieuw opstarten van skype, kon ik niet meer inloggen.
Ik denk ik wacht even 5 minuutjes, maar het zelfde resultaat.
Nou toen dacht ik, ik probeer skype opnieuw te installeren, maar dat lost het probleem dus niet op. Computer opnieuw opgestart -probleem blijft
router gereset -probleem blijft
Als ik probeer inteloggen krijg ik heel even het inlog scherm en dan valt die gewoon weer terug naar de inlog pagina waar je het password in moet voeren.
Ik krijg skype met geen mogelijkheid meer aan de praat, en ik kan niks relevants vinden op het net of got over dit probleem.
Is de service down? (heb ik nog nooit meegemaakt) hebben meer mensen dit?
Of ligt het probleem echt hier. en wat kan ik er aan doen.
System specs alhoewel me dat niet belangrijk lijkt:
Windows xp sp2
skype versie 2.0.0.97
amd x2 3800+
2gb ddr 400
gb k8n sli
gb 6800gs sli
doro skype usb telefoon.
Internet setup: onboard lan gekoppeld aan speedtouch 510 multi pc modem.
Alvast bedankt.
edit: typo's
[edt] net me password verander op skyp.com, en nu krijg ik de melding dat mijn password niet meer klopt terwijl ik een copy/paste doe
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 12:05 ]