Ik heb een webserver (LAMP) in een intranet waar bezoekers files kunnen oploaden. Om te weten wie een file heeft gestuurd, moet er een gebruikersnaam worden meegestuurd (het gaat NIET om authenticatie). Het idee is om die gebruikersnaam op de een-of-andere manier uit de client te trekken.
Ik wil graag weten of dit mogelijk is en zoja, wat sleutelwoorden waar ik naar kan zoeken op het internet.
Zoeken op Got en het internet naar 'username' en termen als 'dom' en 'javascript' geeft veel resultaten, maar ik schijn niet te kunnen vinden wat ik zoek.
PS 1
de meeste clients zijn Win2K/WinXP met IE6. Soms een andere browser (firefox) en soms een linux box met bv mozilla
PS 2
zoeken op 'dom' in GoT geeft een hoop resultaten mbt doom
Ik wil graag weten of dit mogelijk is en zoja, wat sleutelwoorden waar ik naar kan zoeken op het internet.
Zoeken op Got en het internet naar 'username' en termen als 'dom' en 'javascript' geeft veel resultaten, maar ik schijn niet te kunnen vinden wat ik zoek.
PS 1
de meeste clients zijn Win2K/WinXP met IE6. Soms een andere browser (firefox) en soms een linux box met bv mozilla
PS 2
zoeken op 'dom' in GoT geeft een hoop resultaten mbt doom