Edit: Dit is misschien een wat oud topic, maar aangezien ik een leuke speler tegenkwam heb ik hier maar opnieuw gepost. Kijk hiervoor bij mijn post van dinsdag 8 augustus in dit topic:
Vash in "mp3 speler voor sd kaarten, welke?"
Gezien de zeer aantrekkelijke prijzen van de flash kaartjes als sd en cf, leek het me een goed idee om in plaats van een mp3 flash player met ingebouwde geheugen een playertje te kopen die werkt op sd kaarten.
(sd/cf kaarten kosten momenteel volgens pricwatch minder dan 30 euro...)
De eisen zijn:
* Voordelige player (max eigenlijk zo'n 40 euro, zodat ik in totaal voor minder dan 70 euro een 1 gig mp3 spelertje heb)
* Moet op AAA batterijen werken. (iig geen ingebouwde accu)
* Als het even kan een lcd schermpje die titel kan laten zien
* Hij moet map structuur kunnen lezen, en dan van map naar map moeten kunnen switchen. (sommige kunnen dat al niet eens, die kunnen alleen naar volgend nummer, wat niet handig is met 1 gig)
* En als laatste punt, hij moet minstens 10 uur kunnen werken met 1 AAA batterij.
Natuurlijk heb ik zelf al even rondgekeken, en ik kwam de volgende players tegen:
-Sitecom MP-310 cube.
Hier zit vaak standaard al 128 mb sd bij, en hij kost maar 20 euro ofzow.
Voordelen:
Goedkoop, klein.
Nadelen:
Geen lcd schermpje, waarschijnlijk niet fantastische bediening, ingebouwde accu die dacht ik ook niet lang mee gaat.
-MSI Mega Player 538 0GB (USB 2.0, FM)
Deze word zonder geheugen geleverd, en kost 20 euro.
Voordelen:
Werkt op AAA batterij, welke 8 uur meegaat, wat opzich genoeg is.
Zit een lcd schermpje in, welke er acceptabel uit ziet.
Volgens mij zit er ook een fm radio'tje in, maar dat weet ik niet zeker.
Nadelen:
Ik weet niet hoe de bediening is van het apperaatje, en verder weet ik er weinig vanaf...
-Transgear SD TG-205
Spelertje heb ik voor 39 euro zien liggen, ik weet er verder niet veel vanaf.
Wat ik weet van deze speler:
Hij is klein, en heeft een goed lcd schermpje.
Hij kan 12 uur werken op een AAA batterijtje, wat dan wel weer leuk is.
Volgens wat reviews die ik hierover gelezen heb, schijnt het schermpje wat aan de kleine kant te zijn, en de meningen over de kwaliteit van de muziek zijn verschillend.
-Als laatste is er nog onderstaande sd mp3 speler, hij kost 13 euro.
Er zit een wat eenvoudig lcd schermpje in, en hij gaat dacht ik 10 uur mee op een AAA batterij.
Meer is te lezen op deze link:
http://www.pixmania.nl/nl...a/mp3-speler-sd-mmc.html#
Misschien dat jullie me meer informatie kunnen geven over deze of andere spelers die werken met sd kaarten. Ik zoek eigenlijk een spelertje die iets meer kwaliteit heeft dan de spelers die ik hier boven tegen ben gekomen. Belangrijkste is echter nog wel dat ie niet meer kost dan 40 euro.
Vash in "mp3 speler voor sd kaarten, welke?"
Gezien de zeer aantrekkelijke prijzen van de flash kaartjes als sd en cf, leek het me een goed idee om in plaats van een mp3 flash player met ingebouwde geheugen een playertje te kopen die werkt op sd kaarten.
(sd/cf kaarten kosten momenteel volgens pricwatch minder dan 30 euro...)
De eisen zijn:
* Voordelige player (max eigenlijk zo'n 40 euro, zodat ik in totaal voor minder dan 70 euro een 1 gig mp3 spelertje heb)
* Moet op AAA batterijen werken. (iig geen ingebouwde accu)
* Als het even kan een lcd schermpje die titel kan laten zien
* Hij moet map structuur kunnen lezen, en dan van map naar map moeten kunnen switchen. (sommige kunnen dat al niet eens, die kunnen alleen naar volgend nummer, wat niet handig is met 1 gig)
* En als laatste punt, hij moet minstens 10 uur kunnen werken met 1 AAA batterij.
Natuurlijk heb ik zelf al even rondgekeken, en ik kwam de volgende players tegen:
-Sitecom MP-310 cube.
Hier zit vaak standaard al 128 mb sd bij, en hij kost maar 20 euro ofzow.
Voordelen:
Goedkoop, klein.
Nadelen:
Geen lcd schermpje, waarschijnlijk niet fantastische bediening, ingebouwde accu die dacht ik ook niet lang mee gaat.
-MSI Mega Player 538 0GB (USB 2.0, FM)
Deze word zonder geheugen geleverd, en kost 20 euro.
Voordelen:
Werkt op AAA batterij, welke 8 uur meegaat, wat opzich genoeg is.
Zit een lcd schermpje in, welke er acceptabel uit ziet.
Volgens mij zit er ook een fm radio'tje in, maar dat weet ik niet zeker.
Nadelen:
Ik weet niet hoe de bediening is van het apperaatje, en verder weet ik er weinig vanaf...
-Transgear SD TG-205
Spelertje heb ik voor 39 euro zien liggen, ik weet er verder niet veel vanaf.
Wat ik weet van deze speler:
Hij is klein, en heeft een goed lcd schermpje.
Hij kan 12 uur werken op een AAA batterijtje, wat dan wel weer leuk is.
Volgens wat reviews die ik hierover gelezen heb, schijnt het schermpje wat aan de kleine kant te zijn, en de meningen over de kwaliteit van de muziek zijn verschillend.
-Als laatste is er nog onderstaande sd mp3 speler, hij kost 13 euro.
Er zit een wat eenvoudig lcd schermpje in, en hij gaat dacht ik 10 uur mee op een AAA batterij.
Meer is te lezen op deze link:
http://www.pixmania.nl/nl...a/mp3-speler-sd-mmc.html#
Misschien dat jullie me meer informatie kunnen geven over deze of andere spelers die werken met sd kaarten. Ik zoek eigenlijk een spelertje die iets meer kwaliteit heeft dan de spelers die ik hier boven tegen ben gekomen. Belangrijkste is echter nog wel dat ie niet meer kost dan 40 euro.
[ Voor 4% gewijzigd door warcow op 08-08-2006 02:12 ]