Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Edit: Dit is misschien een wat oud topic, maar aangezien ik een leuke speler tegenkwam heb ik hier maar opnieuw gepost. Kijk hiervoor bij mijn post van dinsdag 8 augustus in dit topic:
Vash in "mp3 speler voor sd kaarten, welke?"

Gezien de zeer aantrekkelijke prijzen van de flash kaartjes als sd en cf, leek het me een goed idee om in plaats van een mp3 flash player met ingebouwde geheugen een playertje te kopen die werkt op sd kaarten.
(sd/cf kaarten kosten momenteel volgens pricwatch minder dan 30 euro...)
De eisen zijn:
* Voordelige player (max eigenlijk zo'n 40 euro, zodat ik in totaal voor minder dan 70 euro een 1 gig mp3 spelertje heb)
* Moet op AAA batterijen werken. (iig geen ingebouwde accu)
* Als het even kan een lcd schermpje die titel kan laten zien
* Hij moet map structuur kunnen lezen, en dan van map naar map moeten kunnen switchen. (sommige kunnen dat al niet eens, die kunnen alleen naar volgend nummer, wat niet handig is met 1 gig)
* En als laatste punt, hij moet minstens 10 uur kunnen werken met 1 AAA batterij.

Natuurlijk heb ik zelf al even rondgekeken, en ik kwam de volgende players tegen:

-Sitecom MP-310 cube.
Hier zit vaak standaard al 128 mb sd bij, en hij kost maar 20 euro ofzow.
Voordelen:
Goedkoop, klein.
Nadelen:
Geen lcd schermpje, waarschijnlijk niet fantastische bediening, ingebouwde accu die dacht ik ook niet lang mee gaat.

-MSI Mega Player 538 0GB (USB 2.0, FM)
Deze word zonder geheugen geleverd, en kost 20 euro.
Voordelen:
Werkt op AAA batterij, welke 8 uur meegaat, wat opzich genoeg is.
Zit een lcd schermpje in, welke er acceptabel uit ziet.
Volgens mij zit er ook een fm radio'tje in, maar dat weet ik niet zeker.
Nadelen:
Ik weet niet hoe de bediening is van het apperaatje, en verder weet ik er weinig vanaf...

-Transgear SD TG-205
Spelertje heb ik voor 39 euro zien liggen, ik weet er verder niet veel vanaf.
Wat ik weet van deze speler:
Hij is klein, en heeft een goed lcd schermpje.
Hij kan 12 uur werken op een AAA batterijtje, wat dan wel weer leuk is.
Volgens wat reviews die ik hierover gelezen heb, schijnt het schermpje wat aan de kleine kant te zijn, en de meningen over de kwaliteit van de muziek zijn verschillend.

-Als laatste is er nog onderstaande sd mp3 speler, hij kost 13 euro.
Er zit een wat eenvoudig lcd schermpje in, en hij gaat dacht ik 10 uur mee op een AAA batterij.
Meer is te lezen op deze link:
http://www.pixmania.nl/nl...a/mp3-speler-sd-mmc.html#

Misschien dat jullie me meer informatie kunnen geven over deze of andere spelers die werken met sd kaarten. Ik zoek eigenlijk een spelertje die iets meer kwaliteit heeft dan de spelers die ik hier boven tegen ben gekomen. Belangrijkste is echter nog wel dat ie niet meer kost dan 40 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door warcow op 08-08-2006 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 09:40
Misschien is dit wat...
Heeft volgens mij alleen geen ID3-tag ondersteuning..
Heeft standaard al 128MB, en ondersteund SD en MMC

[ Voor 13% gewijzigd door TheTMC op 17-03-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62340

http://www.sandisk.com/Pr...0_Series_MP3_Players.aspx

deze dus

17 uur op een AAA
al op veel plaatsen te koop gezien

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 62340 op 17-03-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grizzlybear
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-02 15:52
De MSI mega player 533 is ook een leuk idee. Mijn vriendin heeft hem. Hij heeft ID3 tags, backlight en 256 ingebouwd geheugen. En uiteraard dus de SD uitbreiding.

Dus het lijkt me dat die 538 ook leuk is. De bediening is eenvoudig, maar heel compleet. Ook voice memo en gewoon USB 2.0 mass storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik ben in principe opzoek naar hetzelfde alleen dan met een line-in ingang. Wil em puur gebruiken om aan een mengpaneel te hangen en "on-the-road" eigen setjes opnemen.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=39
Deze met een 1GB compact flash kaartje erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Bedankt voor de reactie's, ik denk dat er zeker wel acceptabele keus is voor mij om een fatsoenlijke sd player te vinden.
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover de (in mijn mening) spotgoedkope prijzen van de sd/cf kaarten momenteel? (ik stond zelf behoorlijk versteld van nog geen 29 euro voor een 1 gig sd kaart van kingston....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07 15:03
TheTMC schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:35:
Misschien is dit wat...
Heeft volgens mij alleen geen ID3-tag ondersteuning..
Heeft standaard al 128MB, en ondersteund SD en MMC
Nee, die niet nemen, had hem ook, maar dan van het Trekpleister merk. Dat ding gaat zo stuk en heeft onhandige bediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 09:40
mcandor schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:47:
[...]

Nee, die niet nemen, had hem ook, maar dan van het Trekpleister merk. Dat ding gaat zo stuk en heeft onhandige bediening.
een vriend van me heeft hem ook, en bij hem doet ie het wel goed...
maar ik zou hem zelf ook niet kopen, al is het alleen maar omdat ie geen ID3-tag ondersteuning heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenderks
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05-2024
Vash schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:29:
Bedankt voor de reactie's, ik denk dat er zeker wel acceptabele keus is voor mij om een fatsoenlijke sd player te vinden.
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover de (in mijn mening) spotgoedkope prijzen van de sd/cf kaarten momenteel? (ik stond zelf behoorlijk versteld van nog geen 29 euro voor een 1 gig sd kaart van kingston....)
Als je veel muziek tegen een lage prijs wilt hebben is het optimaal. Helaas denk ik niet dat je veel kwaliteit in dit soort spelers vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ik was gisteren even naar de mediamarkt, en daar kwam ik deze tegen:

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/45/
En dan de 2e pagina (van rechtsboven)

Deze kost 30 euro, kan sd kaarten gebruiken, heeft standaard al 256 mb, heeft een lcd scherm met id3 afleesfunctie, en werkt op AAA batterij'en.
In principe dus precies wat ik zoek.

Maar toen ik een medewerker vroeg of deze ook tussen albums kon switchen, (door verschillende mappen dus) zei deze dat dat niet kon. (hij leek niet heel zeker van zijn zaak...)

Weten jullie misschien waar op internet ik deze speler kan vinden, en of deze inderdaad niet tussen albums kan switchen? (het zou zonde zijn als ie het niet kon, want voor de rest ziet ie er perfect uit...)

EDIT:
volgens onderstaande site kan ie het wel, en kan ie 10 uur op 1 AAA batterij, ik denk dat ik hem maandag maar ffkes haal als ik toch op school in leeuwarden zit.
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/45/

EDIT2:
Maar het zal de ibeat-drive wel zijn, aangezien dat de enige is die dus die sd kaarten kan lezen... En die heeft het niet... (zucht)

[ Voor 22% gewijzigd door warcow op 19-03-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Even een klein kikje...

Heeft iemand nog een leuk spelertje gezien de laatste tijd met deze mogelijkheden?? Bij voorkeur (maar ik ben die nog echt nergens tegengekomen, dus hoor graag als ik fout zit) een die werkt op zonneenergie. Dat zou echt prachtig zijn.

En bij voorkeur eentje die wel tussen folders kan bladeren en zo ligt mogelijk natuurlijk.

Kent iemand deze: http://www.thomson-europe...l+audio+players,PDP2762X#

[ Voor 36% gewijzigd door Cyberpope op 25-06-2006 01:06 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-07 16:28
Deze drie spelers móest ik gewoon éven showen (te duur, maar toch...)

http://www.dapreview.net/comment.php?comment.news.3089

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ik heb ondertussen zelf nog steeds geen mp3 speler gekocht. ik sta nu wel al open voor een 1 gig vast geheugen spelertje, als ie maar op batterij'en werkt en een leuk lcd'tje heeft.
De speler die staat op de link van Cyberpope is ook wel leuk. Als zo iets niet al te duur zou zijn (lees paar tientjes) dan is dat ook nog wel het overwegen waard.

Wel een bijkomend nadeel van sd spelers, is dat sommigen wat trager zijn met het inladen van muziek, omdat ze eerst het sd kaartje moeten inlezen. (klinkt stom, omdat andere spelers ook flash geheugen hebben, maar toch schijnt het zo soms te zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Vash schreef op zondag 25 juni 2006 @ 21:54:
Ik heb ondertussen zelf nog steeds geen mp3 speler gekocht. ik sta nu wel al open voor een 1 gig vast geheugen spelertje, als ie maar op batterij'en werkt en een leuk lcd'tje heeft.
De speler die staat op de link van Cyberpope is ook wel leuk. Als zo iets niet al te duur zou zijn (lees paar tientjes) dan is dat ook nog wel het overwegen waard.
Hij is 45 euro...

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ik lees dat dat dingetje ook al 512 mb ingebouwd geheugen heeft. Dat maakt die 45 euro niet een hoge prijs. 20 uur op een aaa batterij'tje, en een leuk displaytje.
Denk dat ik die dan maar moet gaan kopen... enig idee waar ie te koop is?

EDIT: ik zie hem eigenlijk alleen bij mmport voor over de 100 euro...

[ Voor 15% gewijzigd door warcow op 28-06-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

http://frontierstore.stores.yahoo.net/

kijk hier eens tussen. Het gaat om de eerste 3 want die ondersteunen SD kaarten. De derde alleen CF. Ik ben zelf altijd gecharmeerd door dit merk geweest. Mijn Nex IIe heeft het in totaal 2 jaar uitgehouden. totdat de knop voor het volume luider afbrak doordat ik hem liet vallen van de fiets. Toen heb ik maar een nieuwe gekocht. Ik wou eerst deze. Maar die was ten tijden dat ik hem wou kopen nog verschrikkelijk duur. ( ongeveer 70 euro en dan zonder geheugen. Ik heb voor diezelfde prijs nu een speler met 512MB geheugen)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Vash schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:10:
Ik lees dat dat dingetje ook al 512 mb ingebouwd geheugen heeft. Dat maakt die 45 euro niet een hoge prijs. 20 uur op een aaa batterij'tje, en een leuk displaytje.
Denk dat ik die dan maar moet gaan kopen... enig idee waar ie te koop is?

EDIT: ik zie hem eigenlijk alleen bij mmport voor over de 100 euro...
http://www.pixmania.nl/nl...peler-fm-lyra-pdp-27.html

Let wel, hij ondersteund alleen 512mb kaarten volgens de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54850

als ik nog 1 vraag mag stellen:

zijn er ook sd mp3 spelers die ook op kunnen nemen met een line-in??

zou ideaal zijn voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ja... zie bij bovenstaande post. Die Lyra zou het kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 10:13

Huig

Merino Fanatic

Deze speler voldoet niet helemaal aan je wensen geloof ik, maar om de prijs hoef je het niet te laten lijkt me? :z

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Huig schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 07:57:
Deze speler voldoet niet helemaal aan je wensen geloof ik, maar om de prijs hoef je het niet te laten lijkt me? :z
Ik zie geen line-in staan bij deze speler hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 10:13

Huig

Merino Fanatic

Cyberpope schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:38:
[...]

Ik zie geen line-in staan bij deze speler hoor.
Was ook voor de TS bedoeld, die heeft het niet over een line-in :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoiets met line-in is ideaal voor mij als dj..

ik zit nu zelf ook te zoeken naar eentje, maar dan van een beetje een merk.. of is die thompson echt een goed ding??

sowieso als iemand nog andere opties vindt, laat et even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Die speler van Huig is opzich wel intressant, ik moet alleen even zien nog of deze wel door folders kan navigeren, dat is toch een minimum eis. Dat ie geen titels laat zien kan ik nog overheen komen.
En waarom wil je als dj een speler met line-in? De kwaliteit zal nooit echt hoog zijn van dit soort dingen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vash schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:48:
Die speler van Huig is opzich wel intressant, ik moet alleen even zien nog of deze wel door folders kan navigeren, dat is toch een minimum eis. Dat ie geen titels laat zien kan ik nog overheen komen.
En waarom wil je als dj een speler met line-in? De kwaliteit zal nooit echt hoog zijn van dit soort dingen lijkt me...
daarom ben ik dus op zoek naar eentje van wél goede kwaliteit ;)
is ideaal om mee te nemen en mn setjes op te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Dit was alweer een oud topic, maar aangezien er meerdere mensen waren die wel geintresseerd waren in een mp3 spelertje met sd uitbreidingsmogelijkheid , post ik hier toch nog maar even.

De mediamarkt heeft momenteel de Sansa E140 te koop staan voor zo'n 45 euro. Dit is een speler die precies heeft wat ik nodig heb:
LCD display met id3 ondersteuning
Werking op 1 AAA batterij (zo'n 17 uur)
Uitbreiding met SD geheugen (2 gb max)
Niet al te duur.
Navigatie door folders
+eigen geheugen van 1 gig.

Hier een linkje met meer informatie:
http://www.sandisk.com/Pr...tal_Audio_Player_1GB.aspx
En een review:
http://reviews.cnet.com/S...4505-6490_7-31326052.html

In de review zijn ze niet geheel positief, vooral wat betreft het scroll wieltje voor navigatie en volume. Ook de geluidskwaliteit schijnt niet bijster goed te zijn.
In de reactie's op deze review staat dan echter dat het scroll wieltje wat goedkoop aandoet, maar verder wel goed werkt, en dat de geluidskwaliteit wel te harden valt als je een goede koptelefoon gebruikt.
Of de mp3 speler ook line in heeft lees ik niks over. Dit zal er wel dus niet opzitten.

Ik denk dat ik zelf deze speler vandaag ga kopen, en ik zal dan nog wel mijn ervaring met deze speler posten hier.

[ Voor 0% gewijzigd door warcow op 08-08-2006 02:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb zelf een Creative MuVo N200, en deze heeft een line-in. Nooit die optie gebruikt, dus of ie goed werkt geen idee. Ik ga ervanuit dan het prima te doen is. Creative heeft een reputatie hoog te houden. Nog nooit 1 Creative miskoop gedaan. Altijd goede kwaliteit.

Ding slikt AAA batterijen, en op GP PowerBank 800MAh doet ie zo'n 8-10 uur.

Afbeeldingslocatie: http://images.creative.com/iss/images/products/headers/prod10737_hdr_1_6_1.jpg

Product Informatie
Pricewatch
De prijzen in de pricewatch zijn veels te duur, ik heb voor de 1GB echt geen 164 euro neergelapt. Tevens was de 1GB uitvoering eind vorig jaar bij de V&D 99 euro

Edit: Deze speler heeft dus geen mogelijkheid tot het gebruik van SD/CF kaarten. De post dus gemaakt voor de gene die vroegen voor een speler met line-in opname mogelijkheid ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RaZ op 08-08-2006 02:28 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Vash schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 02:09:
In de review zijn ze niet geheel positief, vooral wat betreft het scroll wieltje voor navigatie en volume. Ook de geluidskwaliteit schijnt niet bijster goed te zijn.
In de reactie's op deze review staat dan echter dat het scroll wieltje wat goedkoop aandoet, maar verder wel goed werkt, en dat de geluidskwaliteit wel te harden valt als je een goede koptelefoon gebruikt.
Of de mp3 speler ook line in heeft lees ik niks over. Dit zal er wel dus niet opzitten.

Ik denk dat ik zelf deze speler vandaag ga kopen, en ik zal dan nog wel mijn ervaring met deze speler posten hier.
Fijn spelertje hoor. Ik heb zelf de Sansa 130 gekocht een maandje of 3 geleden. Lekker klein en lekker licht. Met de prijzen van 1GB geheugenkaartjes kun je behoorlijk wat muziek meenemen voor weinig. Ideaal op vakantie.. Eerst alle SD-kaartjes vol met muziek en op het einde met foto's

Pagina: 1