CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
Ik zou zeggen probeer er een aantal: http://www.google.com/sea...&q=wmv+to+avi&btnG=Search
dat had ik al geprobeerd, meeste werkken niet, of ze zijn payware, ik bedoelde met mn vraag eigenlijk of iemand er zelf een in gebruik heeft en dus weet of het goed werkt of niet
[ Voor 48% gewijzigd door Tiduz op 17-03-2006 00:04 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Virtualdub kan toch gewoon wmv naar xvid/avi?? (lang geleden)
Ik denk dat je dan toch het verkeerde idee van GoT hebt, we verwachten hier namelijk dat je eerst zelf wat onderzoek uitvoert voor je een topic opent. Zo zijn er honderden tools te vinden op Google, en ook in de search valt meer dan genoeg te vinden.Tiduz schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:03:
dat had ik al geprobeerd, meeste werkken niet, of ze zijn payware, ik bedoelde met mn vraag eigenlijk of iemand er zelf een in gebruik heeft en dus weet of het goed werkt of niet
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door over wat we van je verwachten over eigen inzet voor je op GoT een topic opent, dit is namelijk te weinig inzet van jouw kant.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()