Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dun blauw plexiglas.. nergens te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 438 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek voor een klein projectje een paar stukjes blauw plexiglas...

nu is dat niet moeilijk te vinden, maar het is allemaal 3mm dik ( of iets in die richting.)

ik zoek eigenlijks een stukje blauw plexiglas, wat niet helemaal blauw is maar gewoon blauwig doorschijnend en dan iets dunner als 3mm..

weet iemand waar ik dit kan scoren? heb me rot gezocht op google/got maar kan nergens een goed antwoord vinden...

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:17

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
bedoel je niet van dat rookplexie ofzo

Hallo!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:52
www.bouwplastics.nl voor al je plexi...

• LWY
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07-2022

LWY

= Louie

TS geeft aan dat hij dunner dan 3mm zoekt... dus aan links naar sites waar alleen 3mm en dikker te krijgen zijn heeft hij niet veel denk ik 8)7

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
LWY schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:28:
TS geeft aan dat hij dunner dan 3mm zoekt... dus aan links naar sites waar alleen 3mm en dikker te krijgen zijn heeft hij niet veel denk ik 8)7
Bouwplastics kan tot 2mm leveren.Alleen helder dus :Z

[ Voor 5% gewijzigd door lemming_nl op 17-03-2006 07:09 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Verwijderd

Ik woon in een gat in drenthe :P , en zelfs bij ons hebben ze bij de bouwmarkt ( bigboss) 2mm blauw doorschijnend plexi/acryl. Echt stevig is het niet maar dat hoef je ook niet te verwachten bij 2 mm

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:32

sapphire

Die-hard pruts0r

mja 2mm braakt al als je blaast :|
dus vandaar dat er bijna altijd vanaf 3mm word geleverd.

Gabriël AM5

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 23:05:
Ik woon in een gat in drenthe :P , en zelfs bij ons hebben ze bij de bouwmarkt ( bigboss) 2mm blauw doorschijnend plexi/acryl. Echt stevig is het niet maar dat hoef je ook niet te verwachten bij 2 mm
Is dat niet waar dat plastic opzit ;) . Normaal krijg je namelijk bij de bouwmarkt een blauw doorschijnend stuk plasticfolie eroverheen zodat er geen krassen oid op komen geloof ik. Correct me if I'm wrong ;) .

Learn to forget...

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:32

sapphire

Die-hard pruts0r

Gamma ed. hebben idd 2mm acryl met blauw folie, en zoals ik al zei.......dat breekt al als je een scheet laat bij wijze van :|
Echt niet stevig.......

Gabriël AM5

Verwijderd

er zit idd óók nog blauw folie overheen, maar ik heb laatst een hoekje er af gepeuterd om te kijken ( normen en waarden discussies nu ff niet) het is gewoon blauw maar stevig :X ........

Verwijderd

Bij de opus kocht ik laatst een DJ-Koffer voor 32cd's, daar zat een 1/2mm dun plexiglas plaatje in van ongeveer 15 bij 12 cm :)

Afbeeldingslocatie: http://img144.imagevenue.com/loc240/th_36905_IMG_1006.JPG

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

-Andere hobby- -

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dat is plexiglas van 3mm dik. Turbulence zoekt juist plexi dat dunner dan 3 mm is.
Pagina: 1