Toon posts:

persoonlijke account terugzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik heb een groot probleem.
De computer wil windows niet meer opstarten zwartscherm een je ziet wel de bios nog.
Maar ik wilde de bestanden even op een andere computer zetten.
Maar mijn broertje heeft zijn account persoonlijke gemaakt hoe kan je daar in komen om de bestanden er uit tehalen.
Het is Windows XP.

Met vriendelijke groeten Jan Schuiteman

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

"Private Folders" op ontoegankelijk na herinstallatie XP

en een zoekopdrachtje:

http://gathering.tweakers...&select_forum=11#hitstart

Waarschijnlijk kom je daar wel wat verder mee. Ik meende dat het ook nog in de FAQ stond maar kon het zo gauw niet weervinden.

Raku

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Janschuiteman,

Wij hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar we van verwachten dat elk topic daar aan voldoet. Jouw topic voldoet aan bijna geen enkel punt dus valt er heel wat te verbeteren ;)

Wat ik ten eerste mis in je topic titel is de Windows versie, zoals ik hier ook al zei is dat wel iets dat we verwachten op GoT. Ook mis ik in je topic een boel eigen inzet: wat heb je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan om deze vraag te beantwoorden? Heb je bv. al eens gezocht of op GoT rondgekeken? In de altijd mooie en fijne Windows Operating Systems gekeken misschien?

Daarnaast mis ik een boel informatie van jouw kant - krijg je foutmeldingen zo ja welke? Wat doe je als je bij die 'Toegang geweigerd' danwel 'Access denied' melding kijkt die in de Windows Operating Systems FAQ staat, e.d. ?

Zoals je ziet - er ontbreekt zoveel aan je topic dat het beter is als je het eventjes opnieuw probeert (met dien verstande dat je antwoord gewoon in de WOS FAQ staat en je dus geen nieuw topic hoeft te openen) - dit topic gaat in ieder geval dicht :)

Dit topic is gesloten.